וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אלי דסה ושלומי אזולאי חתמו במכבי תל אביב

10.8.2015 / 15:30

נחתמה ההעברה הגדולה של הקיץ: האלופה תשלם 7.5 מיליון שקל על מגן וקשר בית"ר ירושלים. השניים, שחתמו לארבע שנים במועדון, ירוויחו 210 אלף יורו לעונה. אזולאי: "אני שמח", דסה: "מתרגש מאוד"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מרום שפיצר

העסקה סגורה: מכבי תל אביב החתימה היום (שלישי) את אלי דסה ושלומי אזולאי, שחקני בית"ר ירושלים. במסגרת העסקה, תשלם מכבי תל אביב מיידית 1.2 מיליון יורו לבית"ר ירושלים עבור שני השחקנים, 600 אלף עבור כל אחד מהם למעשה. לאחר מכן, בזמן החוזים של השניים אצל הצהובים (חתמו לארבע שנים), מכבי תעביר לבית"ר עוד 100 אלף יורו על כל אחד משני השחקנים בכל פעם שהיא תזכה באליפות או תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר הסכום הזה יכול לעבור מתל אביב לירושלים עד שלוש פעמים, או במילים אחרות: עד 300 אלף יורו נוספים על כל שחקן, בהתאם להישגיה של מכבי תל אביב.

השניים חתמו על חוזה לארבע שנים, וירוויחו 210 אלף יורו לעונה. שכרם יעלה בעשרת אלפים יורו מדי שנה. אגב, באתר הרשמי של מכבי תל אביב כבר העלו תמונה של השניים במדי הקבוצה, אולם מיהרו להוריד אותה. רק לאחר כשעה, חזרה התמונה ועמה הידיעה על החתימה.

שני השחקנים שהצטיינו בעונה שעברה במדי בית"ר היו מחוזרים במשך תקופה ארוכה על ידי ג'ורדי קרויף וביום שבת הם לא נכללו בסגל הקבוצה במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא. היום, בסיומו של מו"מ ממושך נסגרה העסקה המסקרנת שמחזקת את האלופה ומחלישה משמעותית את הקבוצה מהבירה.

אלי טביב מסביר: למה מכרתי את דסה ואזולאי למכבי תל אביב

הידיעה הראשונית על מועמדותו של אזולאי למכבי ת"א

אלי דסה שלומי אזולאי שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אלי דסה שלומי אזולאי שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המנהל הספורטיבי של הצהובים ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מקבל בברכה את אלי דסה ושלומי אזולאי בתקווה שהם ימשיכו להתקדם במכבי תל אביב. נפרדנו מהרבה שחקנים במהלך הקיץ ואנו זקוקים להגביר את התחרותיות, כך שאני בטוח שהם יוסיפו לרעב הקיים לתארים שיש לנו בסגל".

אלי דסה אמר: "אני נרגש מאוד ושמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי תל אביב ואני מקווה להיכנס למעגל ההצלחות של המועדון". שלומי אזולאי הוסיף: "אני שמח להצטרף למכבי, מועדון מעוטר שנמצא עם הפנים קדימה. חובת ההוכחה היא עלינו ונצטרך להוכיח את היכולת שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם אלי דסה, מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
דסה, אזולאי וביין/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

דסה הגיע לבית"ר ירושלים בגיל נערים ועלה לבוגרים בשנת 2009. הוא הפך בעונה האחרונה לשחקן דומיננטי ואף מונה לקפטן הקבוצה בקיץ. אזולאי הגיע בקיץ שעבר מראשון לציון מהלאומית, נחשב לתגלית העונה שעברה ואף הוזמן לנבחרת ישראל.

דסה, ששיחק כבר עם בית"ר במוקדמות הליגה האירופית, לא יעמוד לרשותו של יוקאנוביץ' בצמד המשחקים מול באזל בפלייאוף של ליגת האלופות וגם לא יוכל לשחק במחזור הראשון של שלב הבתים אם מכבי תעלה אליו בשל ההרחקה מול שרלרואה. אזולאי לעומתו לא שיחק באירופה ויוכל לחזק את הצהובים, שינסו להעפיל בפעם השנייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully