וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נפרדה מדסה ואזולאי: "הם רצו לעזוב, המכירה הייתה בלתי נמנעת"

בית"ר ירושלים הסבירה את הסיבות לפרידה מהשניים: "חלק מאוהדי הקבוצה יצרו נזק של מיליוני שקלים, כל העול נפל לבד על כתפי טביב. מעבר לכך, לא ישוחררו שחקנים"

one

בית"ר ירושלים נפרדה היום (שני) באופן רשמי משני שחקניה אלי דסה ושלומי אזולאי, שעברו למכבי תל אביב. השניים קיבלו הוראה לא להגיע לאימון הבוקר, ויחתמו בשורות האלופה, שתשלם עבורם 7.5 מיליון שקל. דסה צפוי להרוויח כ-230 אלף יורו בחוזה שיכלול שכר בסיס של כ-170 אלף יורו ו-1,000 יורו לנקודה. אזולאי צפוי להרוויח כ-200 אלף יורו, בחוזה שיכלול שכר בסיס של כ-140 אלף יורו, ו-1,000 יורו לנקודה.

"אלי דסה ושלומי אזולאי עזבו את המועדון וישחקו במכבי תל אביב. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לשניים ומאחל להם בהצלחה", נכתב בהודעה מטעם הקבוצה: "חשוב להבהיר, השניים רצו לעזוב ולהתקדם מקצועית (השתתפות במפעלים אירופים) וכלכלית.

"בעקבות הנזקים הכלכליים הנאמדים במיליוני שקלים, שנגרמו למועדון על ידי חלק מאוהדי הקבוצה בעונה הקודמת ובמוקדמות הליגה האירופית, מכירת השחקנים הייתה בלתי נמנעת וזאת לאחר שכל העול נפל לבד על כתפיו של אלי טביב.

"צריך להיכנס לפרופורציות, בכל העולם, במועדונים הגדולים ביותר נמכרים שחקנים ועוברים ממועדון אחד למשנהו. זה הזמן לחלק השפוי והאמיתי בקהל להראות תמיכה. מעבר לכך, לא ישוחררו שחקנים מהמועדון. אין ולא הייתה הצעה על אף שחקן וכאמור אין גם כוונה לשחרר. הבעלים עושה הכל על מנת לצרף שחקן או שניים אשר יתאימו לקבוצה מקצועית".

לידיעה הראשונית על מועמדותו של שלומי אזולאי למכבי תל אביב

שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה. יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה/יוסי ציפקיס

דסה הגיע לבית"ר ירושלים בגיל נערים ועלה לבוגרים בשנת 2009. הוא הפך בעונה האחרונה לשחקן דומיננטי ואף מונה לקפטן הקבוצה בקיץ. אזולאי הגיע בקיץ שעבר מראשון לציון מהלאומית, נחשב לתגלית העונה שעברה ואף הוזמן לנבחרת ישראל.

במועדון ך יודעים כי הקבוצה נחלשת משמעותית ומעתה הכול תלוי בשאלה האם הבעלים אלי טביב יחזק את הקבוצה או שימשיך במכירת החיסול. המאמן סלובודאן דראפיץ' מצפה לתשובות מהבעלים וללא חיזוק גורמים במועדון חוששים כי הקבוצה תקרוס באווירה הקיימת. דראפיץ' ידרוש חיזוק מיידי כאשר נראה כי בשלב הזה ברק בדש לא בתמונה כל עוד מכבי תל אביב לא צירפה חלוץ. בצוות המקצועי רוצים לצרף את דן איינבינדר או אופיר קריאף אך יודעים שזה יהיה רק בשלב שני לאחר שהעסקה תושלם.

בקבוצה מבינים כי לטביב הצעות על עומר אצילי, לידור כהן וקלאודמיר פריירה, אשר בעניינו הפועל חיפה מאוד רצינית ורוצה להחתימו לשנתיים. מכבי חיפה הביעה התעניינות באצילי אך לא ברור עדיין אם וכמה תהיה מוכנה לשלם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
"צריך להיכנס לפרופורציות, בכל העולם, במועדונים הגדולים ביותר נמכרים שחקנים ועוברים ממועדון אחד למשנהו. זה הזמן לחלק השפוי והאמיתי בקהל להראות תמיכה". אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully