וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת בשלומי אזולאי מבית"ר ירושלים

בקרית שלום עוקבים אחר קשר בית"ר ירושלים ואף בדקו את מצב החוזה שלו במועדון. גורם בבית"ר: "טביב לא יוותר על אזולאי. לא הכל קונים בכסף, וגם אם כן אז טביב ידרוש מיליון יורו"

one

בבית"ר ירושלים ישנו ערפל לקראת העונה הבאה כאשר בינתיים מספר קבוצות לוטשות עיניים אל עבר שחקני הקבוצה. בימים האחרונים התברר כי מכבי תל אביב בודקת בשבועות האחרונים את האפשרות לצרף את שלומי אזולאי בעונה הבאה.

בבית"ר אישרו לוואלה ספורט כי הם יודעים שמכבי תל אביב בדקה את מצבו החוזי של אזולאי בבית"ר ואת האופציה של טביב על הקשר בתום העונה ואף ציינו כי "אם אלי טביב יישאר הוא לא יוותר על שלומי אזולאי. יש לקבוצה אופציה לרכוש אותו בתום העונה והיא תעשה זאת כולל אופציה לחוזה לשלוש שנים נוספות".

מעבר לכך הוסיפו בבית"ר כי "לא הכול קונים בכסף, וגם אם כן אז טביב ידרוש עליו מיליון יורו. היה ברור שעם העונה הטובה יבואו קבוצות שינסו לשים את היד על שחקנים שלנו. בגלל זה המועדון מגובה באופציות ואפשרויות רכישה, ולא כפי שנעשה בעבר במועדון".

שלומי אזולאי בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
סומן על ידי האלופה. אזולאי/ניב אהרונסון

בית"ר שאלה את אזולאי מראשון לציון תמורת כ-20 אלף שקל עד לתום העונה עם אופציה לרכישה ב-160 אלף שקל ויש לה אפשרות לממש זאת עד יוני. במכבי תל אביב עדיין לא ברור האם ג'ורדי קרויף ימשיך בעונה הבאה, ולכן כל האופציות בהן מתעניינת הקבוצה יעברו לשלב מעשי רק לאחר ההחלטה הסופית בנוגע לעתידו של המנהל הספורטיבי.

אזולאי גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אך לא השתלב בבוגרים. לאחר מכן ירד ללאומית ושיחק במכבי הרצליה, עונה אחת בהפועל חיפה, ובעונה שעברה בהפועל ראשון לציון, בה סיים את העונה עם עשרה שערים. בקיץ הצטרף אזולאי לבית"ר ירושלים והעונה תרם בליגה ובגביע שישה שערים וארבעה בישולים.

כזכור, הבוקר הביעו בבית"ר דאגה מכך שאלי טביב עדיין לא הודיע על הישארותו ולכן קבוצות אחרות מנצלות את המצב ומנסות לצרף את השחקנים המובילים בקבוצה: "אנחנו מקווים שטביב יודיע שהוא נשאר במהרה ויעשה סוף לשמועות, יש מועדונים שמנצלים את זה ומנסים לפתות שחקנים. זאת זכותם, אבל אסור למועדון יהיה לוותר על המרקם שנבנה פה".

טביב צפוי לחזור בסוף השבוע הקרוב ארצה ואמור לפזר לא מעט מן הערפל סביב עתידו במועדון. הבעלים צפוי להיפגש עם ראש העיר ניר ברקת שמאוד רוצה שיישאר. בבית"ר אמרו אתמול: "התחושה היא אותה תחושה, שאלי מאוד רוצה להישאר אבל יש בעיות שמקשות עליו. בלעדיו כל מה שנבנה כאן יכול להתפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully