וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "תרימו את הראש, זה המשחק הטוב ביותר שלנו השנה"

13.4.2015 / 8:13

מאמן בית"ר עודד את שחקניו אחרי ה-0:0 מול מכבי פתח תקוה. טביב ינחת בסוף השבוע בארץ וצפוי להבהיר דברים. גורם בבית"ר: "יש מועדונים שמנצלים את חוסר הבהירות ופונים לשחקנים שלנו"

one

אכזבה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים לאחר התיקו 0:0 נגד מכבי פתח תקוה. בבית"ר אמרו מייד בסיום "איזה פראיירים אנחנו, זאת הייתה הזדמנות לברוח ל-5 הפרש ממכבי חיפה, חייבים לנצל הזדמנויות כאלה, במיוחד ששבוע הבא אנחנו נגד מכבי תל אביב".

עם סיום המשחק אמר המאמן גיא לוי לשחקנים בחדר ההלבשה: "אל תורידו את הראש. זה היה המשחק הטוב ביותר שלכם מאז שאני כאן. לפעמים הכדור לא נכנס אבל אני מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו". עוד במחצית אמר לשחקנים לוי שהוא מרוצה ושאם ימשיכו כך השער יגיע.

בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי. ניב אהרונסון
דווקא אהב את מה שראה. גיא לוי/ניב אהרונסון

דושאן מאטוביץ אמר בסיום: "זה לא פשוט עם החוסרים בהגנה אבל בסך הכל אני, כחילה ושמוליק מסתדרים טוב. בסך הכל שיחקנו טוב והיו לנו הרבה הזדמנויות אבל לפעמים בכדורגל לא מצליחים להבקיע וחבל, זאת הייתה הזדמנות טובה ליצור פער בצמרת. היו לנו הזדמנויות של 100 אחוז וחבל אבל צריך להתרכז בלהוציא נקודות ממכבי תל אביב בשבוע הבא".

לא צריך לחשוש ממכבי תל אביב, צריך להתרכז בעצמנו ולחשוב על מקום רביעי. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומאמינים בעצמנו בקרב על המקום הרביעי מול מכבי חיפה, נתמודד עד הסוף".

לידור כהן, שנפגע ככל הנראה בגיד האכילס, לא הצליח לדרוך על הרגל מרוב כאבים ורק ביום שלישי ייבדק ויוחלט על המשך הטיפול. בבית"ר מקווים כי לא מדובר בפציעה רצינית שתשבית אותו למספר שבועות אך לוקחים הכל בחשבון. ססאר ארסו יעבור את השיקום מהניתוח במיניסקוס בספרד.

תומר סוויסה לא שותף גם אתמול ונראה כי הסיכוי שיזכה לדקות משחק אצל גיא לוי נמוך מאוד. גיא לוי החמיא בסיום לחנן ממן ואמר כי "חנן היה טוב מאוד היום וזה גורם לי למחשבות לגבי השבועות הבאים. יש תחרות ובכל משחק יכול להיכנס להרכב שחקן אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איציק כהן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
רק נקודה מול מכבי פתח תקוה. איציק כהן/ניב אהרונסון

הבעלים אלי טביב צפוי לחזור בסוף השבוע הקרוב ארצה ואמור להסיר לא מעט מן הערפל סביב עתידו במועדון. טביב צפוי להיפגש עם ראש העיר ניר ברקת שמאוד רוצה לראות אותו נשאר במועדון. בבית"ר אמרו אתמול כי "התחושה היא אותה תחושה, שאלי מאוד רוצה להישאר אבל יש בעיות שמקשות עליו. בלעדיו כל מה שנבנה כאן יכול להתפרק".

אז זהו, שכל עוד טביב לא מודיע על הישארותו וישנם סימני שאלה באוויר, קבוצות אחרות כבר מתחילים לתור אחר השחקנים המובילים של בית"ר. גם בנושא זה אמרו בבית"ר כי "אנחנו מקווים שטביב יודיע שהוא נשאר במהרה ויעשה סוף לשמועות, יש מועדונים שמנצלים את זה ומנסים לפתות שחקנים. זאת זכותם אבל אסור למועדון יהיה לוותר על המרקם שנבנה פה".

בבית"ר התאכזבו מכמות הקהל אתמול בנתניה כאשר בשקלול הכספי הקבוצה סיימה את המשחק בהפסד של כ-50 אלף ¤. בבית"ר אמרו כי "רצינו פלייאוף עליון בשביל הכנסות, בינתיים זה רק הוצאות. נראה מה מתכננים לנו בבית הדין בפעם הבאה".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יתחיל לבצע מהלכים עם שובו ארצה. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully