וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "זו לא הפתעה שעברנו". הפלייאוף צפוי להיערך באצטדיון בחיפה

6.8.2015 / 8:55

מכבי תל אביב המאושרת חזרה מצ'כיה וכובש הצמד סיכם: "אף אחד לא האמין שנעשה את המהפך. החלום הוא ליגת האלופות". איתן טיבי: "הראנו המון אופי". המעבר לחיפה יכניס עוד לפחות מיליון ש"ח

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידיאו: התגובות למשחק, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (חמישי) בישראל לאחר הניצחון הנהדר 0:2 בצ'כיה על האלופה המקומית ויקטוריה פלזן, ניצחון שקבע 2:3 לצהובים בסיכום שני המשחקים ושלח אותם, כנגד כל הסיכויים, אל שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. המשחק בשלב הפלייאוף צפוי להתקיים באצטדיון העירוני בחיפה. המנכ"ל מרטין ביין צפוי לקיים כבר היום התעייצויות עם כל הגורמים הרלוונטים, אולם מיד לאחר הנחיתה בנתב"ג הוא העריך שהמשחק אכן ייערך בחיפה. מעבר להכנסה הכספית, שצפויה להיות גבוהה יותר במיליון שקלים לפחות בזכות המעבר מבלומפילד, בקבוצה אמרו כי הם רוצים לתת לעוד אוהדים ליהנות מחווית הפלייאוף ומעבר האצטדיון יאפשר ל-15 אלף צופים נוספים להגיע למשחק.

את פני השחקנים קיבלו בנתב"ג אוהדים נלהבים של הקבוצה, ששרו לזהבי. הכוכב, שכבש את הצמד אתמול, אמר: "זה אחד הערבים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי. אף אחד לא האמין שנעשה את המהפך הזה. אני גאה באיך שנראינו אתמול. הבטחנו עונה אירופית, שזה חשוב לסגל שלנו, אבל החלום הגדול הוא ליגת האלופות. עשינו כמה טעויות שלא התאימו לנו במשחק הראשון, אבל אתמול היינו מאוד מרוכזים וחדים. אני רוצה להגיד תודה לחברים שלי, שנתנו משחק הקרבה מצוין. אני חושב שהגיע לנו".

מכבי תל אביב בפלייאוף הצ'מפיונס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מונף על הכתפיים. קובי אליהו
זהבי על הכתפיים/קובי אליהו

זהבי הוסיף: "הסיכויים מלכתחילה היו 50-50 וזו לא כזו הפתעה שעברנו. כשיצאנו ככה לגומלין, זה היה יותר קשה, אבל עשינו את זה. יש עוד הרבה מטרות לפנינו והעבודה רק התחילה. אחת המטרות שלי היא לשחק שוב בליגת האלופות ואני מקווה להגשים את זה עם המועדון הזה, כי זה מגיע לנו. לא הספקתי לקרוא את כל ההודעות שקיבלתי. זה ייקח כמה שעות. נשמח יום-יומיים ונמשיך הלאה. מה הסיכויים? בואו נראה את ההגרלה קודם".

על ההבדלים בין שני המשחקים אמר זהבי: "ידענו שאנחנו צריכים לתקן את הטעויות. במשחקים החשובים משלמים ביוקר על כל הדברים הקטנים, אבל גם בבלומפילד יכולנו לפחות להשוות את המשחק ואני לא חושב שנפלנו מהם. אתמול, כל הדברים הקטנים האלה נפלו לצד שלנו. כל מי שנמצא פה הוא ראוי לשחק, ראוי להיות במכבי תל אביב, הוא שחקן מצוין. אני לא עולה למגרש במטרה להוכיח שאני יכול להבקיע גם באירופה, אלא כדי לעזור לחברים שלי לקבוצה להשיג את המטרות. המטרות האישיות שלי באות רק בזכות החברים לקבוצה, שנראים טוב ובזכותם אני יכול לבוא לידי ביטוי. ברור שזה הישג בקריירה להפוך לכובש הישראלי עם הכי הרבה גולים באירופה".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
המנצח הגדול. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

איתן טיבי הוסיף: "זה היה ערב היסטורי ואני מאוד שמח שהייתי שותף. אני לא מצליח לעכל את המשחק שעברנו. לא הצלחתי להירדם כל הטיסה. הם לחצו אותנו בדקות האחרונות והלכו קדימה, אבל המשחק נגמר עם מצב אחרון שלנו, של מיכה. הראנו המון אופי ונתנו משחק גדול. עברתי דרך כל כך ארוכה במכבי תל אביב שמשחק כזה או אחר זה לא מה שיוריד או יעלה אותי. עברתי פה דברים מדהימים בשלוש השנים האחרונות ואני שמח שבמשחק הזה הוכחתי למאמן שהמקום שלי הוא על המגרש, אבל אני צריך להמשיך ככה".

הבלם אמר על חברו לקבוצה: "אין כבר מה להגיד על ערן. שחקן מדהים, כל כך הרבה משבחים ואומרים עליו. כל המועדון הזה מתנהל כמו מועדון גדול וגם מלבד ערן, יש כאן שחקנים מצוינים, מובילים. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל משחק נתון ונראה מה ההגרלה תתן לנו. כל משחק יהיה קשה, אנחנו צריכים להיות מוכנים. מכבי ראויה וצריכה להיות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully