וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל ירושלים מימשה את האופציה על טוני גפני

אורי אלון אישר את המשך ההתקשרות עם שחקן הפנים האמריקאי המאושר: "לא יכול לחכות. הגיע הזמן להגן על צלחת האליפות". קאנטו, לימוז' ושטרסבורג פנו לאדומים לגבי יינסי גייטס

one

בווידאו: משחקו הטוב ביותר של טוני גפני אשתקד בליגת העל

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) על המשך ההתקשרות עם טוני גפני."טוני גפני יחזור בעונה הבאה. תתכונן", צייץ אורי אלון. גפני צייץ בחזרה: "כבר לא יכול לחכות. הגיע הזמן להגן על צלחת האליפות". בחשבון האינסטגרם שלו שם תמונה וכתב: "נרגש להודיע שאחזור ללבוש אדום ולבן השנה. הרבה עסקים לא גמורים. הגיע הזמן לשמור על האליפות, יש הרבה עבודה".

בכך מצטרף גפני לקו הקדמי החדש שכולל את יינסי גייטס, דיאור פישר, ג'וש דאנקן וליאור אליהו, כשלא מן הנמנע שהירושלמים יצרפו למצבת הגבוהים שחקן פנים נוסף.

עם זאת, ישנם גורמים הסבורים כי יש להשאיל את יינסי גייטס בעונה הבאה. לוואלה ספורט נודע כי נעשו פניות מלא מעט קבוצות, ביניהן קאנטו, לימוז' ושטרסבורג. גם לגבי דרווין קיצ'ן, בירושלים בודקים מספר קבוצות במטרה להשאילו, זאת בעקבות הפציעה הבעייתית ממנה הוא סובל.

בתחילת החודש שעבר פרסמנו: האופציה על גפני תמומש

בשבוע שעבר פרסמנו: ירושלים תודיע רשמית על מימוש האופציה

טוני גפני עם אוהדי הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
אחד השחקנים הכי אהובים בארנה. גפני/יוסי ציפקיס

גפני (30, 2.06 מ'), בוגר אוניברסיטת מסצ'וסטס, הגיע אליה אחרי שנתיים באוניברסיטת בוסטון. הוא ניסה את מזלו בלוס אנג'לס לייקרס בקיץ 2009 אך בסופו של דבר הגיע לגלבוע/גליל, אך שוחרר לאחר משחק אחד בלבד בעקבות פציעה. את העונה סיים בסגל הרחב של בוסטון סלטיקס. את עונת 2010-11 פתח בטלקום אנקרה הטורקית, אך אכזב ועבר ליוטה מליגת הפיתוח בה הרשים. בעונת 2011/12 חתם בטלקום בון בה הרשים עם 12.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בליגה הגרמנית. בעונה שלאחר מכן הגיע לחובנטוד בדלונה והמשיך במגמת השיפור עם 11.5 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע. גפני חזר לבון בתחילת העונה שעברה, רשם 12.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ביורוקאפ ו-10.9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בליגה הגרמנית.

את העונה שעברה, הראשונה שלו בעיר הבירה הישראלית, פתח גפני בצורה די חלשה, אך השתפר ככל שנקפו החודשים והפך לאחד השחקנים האהובים במועדון. בסך הכל, העמיד ממוצעים של 8.3 נקודות, 5.2 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-1.7 חסימות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully