וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עושה מאמצים גדולים כדי להחתים את יינסי גייטס

1.6.2015 / 6:30

שחקן הפנים שסיפק עונה טובה בהפועל תל אביב ורשם ממוצעים של 22 נק' ו-6 ריב' מול ירושלים ברבע הגמר, חזק על הכוונת של הקבוצה מהבירה. מסתמן: האופציה על טוני גפני תמומש

one

הפועל ירושלים ממשיכה בהכנות לעונה הבאה, ולוואלה ספורט נודע כי אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת של הקבוצה מהבירה הוא יינסי גייטס, שחוזהו בהפועל תל אביב הסתיים. האדומים עושים מאמצים גדולים כדי להחתים את הסנטר. זו תקופה ארוכה שבירושלים עוקבים אחר השחקן שהעמיד העונה ממוצעים של 16.3 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו- 1.6 אסיסטים למשחק, ובסדרת רבע הגמר מול הקבוצה של דני פרנקו השתדרג ל-22.3 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים ב-36 דקות משחק. השחקן כאמור מועמד בכיר להצטרף לקבוצה ולאור העובדה כי חוזהו בהפועל תל אביב הסתיים לא תהיה בעיה אם בהפועל יחלו במגעים כבר מעתה.

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות' לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי.

במקביל, בירושלים הביעו שביעות מרובה מיכולתו של טוני גפני , כרגע מסתמן כי יממשו את האופציה על חוזהו לעונה הבאה אם כי טרם נקבע סופית. גם את דיון תומפסון שהצטרף לפני כחודשיים וחתום רק עד תום העונה רוצים להשאיר, אולם לא ברור האם שחקן הפנים שנמצא גם ברשימות של מכבי תל אביב יישאר בבירה, או יעדיף קבוצת יורוליג.

דונטה סמית' הפועל ירושלים מול יינסי גייטס הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישתפו פעולה בעונה הבאה? דונטה וגייטס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully