וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יניב גרין יקבל הודעה שהוא לא ממשיך, ג'ונס שוחרר

8.7.2015 / 12:49

הסנטר הוותיק ייפרד מהמועדון, וג'ייק כהן ואלישי כדיר מועמדים להגיע במקומו. ג'ונס קיבל הודעה על פרידה. איגור מאיור הצעיר חתם לשלוש עונות. ירושלים שובצה לדרג הרביעי ביורוקאפ

שחקן הפועל ירושלים, יניב גרין. ניב אהרונסון
נפרדים. יניב גרין/ניב אהרונסון

אחרי החתמתו של ג'וש דאנקן, בירושלים ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. מי שצפוי לקבל הודעה על כך שלא ימשיך בקבוצה הוא הסנטר יניב גרין, שסבל מפציעה קשה. למרות זאת, בקבוצה מעוניינים להתחזק בגבוה ישראלי נוסף כשהאופציות בשוק הן ג'ייק כהן ששוחרר ממכבי תל אביב, ואלישי כדיר שסיים חוזה באילת ומחוזר על ידי מספר קבוצות.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, בירושלים מרוצים מטוני גפני ועל כן פעלו להאריך את ההתקשרות עימו. בקרוב יודיעו בקבוצה באופן רשמי על מימוש האופציה עימו. ג'וזף ג'ונס קיבל הודעה על שחרורו כשבקבוצה בישרו לו כי אין כוונה לממש את האופציה עליו. לגבי השארת דיון תומפסון, בירושלים נתקלים בקשיים ולא אופטימיים לגבי המשך דרכו, זאת מאחר והשחקן מעוניין לשחק ביורוליג.

איגור מאיור שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
עובר לאדום. איגור מאיור/מגד גוזני

ובינתיים ירושלים הודיעה היום על החתמתו של הגארד איגור מאיור לשלוש עונות. "ההחתמה של מאיור היא חלק ממדיניות ארוכת הטווח של הקבוצה, שמעוניינת להחזיק את הישראלים הצעירים והוותיקים הטובים ביותר שיש בארץ", נכתב בהודעת המועדון. מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא תום מעיין, שככל הנראה יושאל העונה לקבוצה בליגה הלאומית. במאיור היו מעוניינות עוד מספר קבוצות בליגת העל, אך הוא העדיף להגיע לירושלים, אלופת המדינה.

"אני שמח ונרגש להצטרף לאלופת המדינה", אמר מאיור בהודעה לעיתונות של ירושלים, "מעבר לכבוד הגדול, זה גם אתגר גדול להשתלב בקבוצה כזו. אני בטוח ביכולות שלי ומקווה להיות גורם משפיע כבר בעונה הראשונה. אני מצפה בכליון עיניים לאימון הראשון עם החברים החדשים אבל לא פחות מהמפגש הראשון עם האוהדים של הקבוצה, שהם כידוע לכולם, הקהל הכי טוב בארץ. יאללה הפועל".

מאיור (21, 1.93), החל את קריירת המשחק שלו במכבי ראשון לציון אך בגיל נוער עבר לעירוני רמת גן. הגארד שיחק במשך שלוש עונות במדי רמת גן, כשבמקביל הוא שימש חלק מסגל נבחרת העתודה שעלתה מדרג ב' של אירופה לדרג א'. באמצע עונת 2013/14 עבר למכבי הוד השרון והעונה עבר לאליצור יבנה, שם ביצע את הפריצה הגדולה שלו, היה למלך הסלים הישראלי ורשם 17.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בתוך כך, הפועל ירושלים מדורגת בקבוצת הדירוג הרביעית לקראת הגרלת היורוקאפ שתיערך מחר. המשמעות היא שהקבוצה לא תוכל לפגוש את סראטוב או את בודצ'נוסט. קבוצות הדירוג המלאות: קבוצת דירוג 1: קאזאן, גלאטסראיי, בשיקטאש. קבוצת דירוג 2: בנביט, ניז'ני נובגורוד, ריטאס וילנה. קבוצת דירוג 3: טרזבונספור, זניט סנט פטרסבורג, קרסני אוקטיבר וולווגרד. קבוצת דירוג 5: פאוק סלוניקי, אריס סלוניקי, א.א.ק אתונה. קבוצת דירוג 6: נפטונאס קלייפדה, סולונוק, סטיאווה בוקרשט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עדכון ראשון: 12:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully