וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'וש דאנקן סיכם לעונה

7.7.2015 / 10:08

הפורוורד, שמתאושש מפציעה קשה, חוזר לקדנציה שנייה בבירה אחרי ניסיון לא מוצלח בבאמברג הגרמנית. פסימיות בנוגע להישארותו של דיון תומפסון, שמו של בריאן רנדל עלה בשיחות פנימיות

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

ג'וש דאנקן חוזר לקדנציה שנייה בהפועל ירושלים, כך נודע היום (שלישי) לוואלה ספורט. הפורוורד סיכם על חוזה חדש לעונה בשורות האדומים ויחזור לבירה אחרי עונה אחת בבאמברג הגרמנית, במהלכה נפצע והחמיץ את החלק האחרון של העונה. בירושלים מעריכים מאוד את השחקן, וכבר באמצע העונה שעברה סימנו אותו.

ב-14 משחקים בליגה הגרמנית העמיד דאנקן ממוצעים של 12.7 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק ב-23 דקות. ביורוקאפ הרשים הרבה פחות עם 6.7 נקודות ו-2.9 ריבאונדים בממוצע. דאנקן יהיה שחקן הרכש השני של ירושלים לקראת העונה הבאה, אחרי יינסי גייטס שהגיע מהפועל תל אביב.

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
שוב אדום. דאנקן/מגד גוזני

דאנקן (29) הגיע לישראל לראשונה ב-2010 אחרי שהצטרף למכבי אשדוד. בעונתו הראשונה בליגת העל רשם ממוצעים של 16.3 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק, בעונה השנייה העמיד ממוצעים דומים ולאחריה השתדרג לחוזה בהפועל ירושלים. גם בבירה דאנקן הרשים עם 15 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק בליגה.

בירושלים לא בטוחים שיצליחו להשאיר את דיון תומפסון עקב רצונו של השחקן לשחק בירוליג. עוד נודע לוואלה ספורט כי בשיחות פנימיות שוחחו בירושלים על האפשרות להחתים את בריאן רנדל, שיעזוב את מכבי תל אביב אחרי שהאופציה עליו לעונה הבאה לא מומשה. הסיכוי שרנדל יצטרף לירושלים לא גדול, בשל העלויות הגבוהות שלו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל. GettyImages
ירושלים תרוויח מן ההפקר? רנדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully