וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לדברים כאלה מקום בכדורגל. בית"ר צריכה לקבל את עונשה"

חאבי מארטוס, הקפטן של שרלרואה, כבר ראה מקרים דומים כששיחק ביוון, ובראיון לוואלה ספורט מדגיש: "אסור שזה יקרה. לא פחדנו, אבל זה לא היה נעים". המנכ"ל באיאט: "יש בישראל אנשים טובים, אופ"א תפתור את זה מול בית"ר"

קובי אליהו

סערת בית"ר ירושלים מעסיקה לא רק את התקשורת הישראלית והבלגית, אלא גם את שחקני שרלרואה. אחרי שחגגו את הניצחון הגדול 1:5, במשחק החזרה של הקבוצה לאירופה אחרי 21 שנה, הבינו שחקני הקבוצה הבלגית כי הסיפור האמיתי של המשחק לא היה קשור ליכולת שלהם על כר הדשא. את עיקר העניין מיקד השוער ניקולא פנטו, עליו נזרק אותו חפץ (בורג, לדברי מאמן השוערים שלו) בתוספת הזמן. השוער הצרפתי לא נפגע בצורה משמעותית והגיע לאימון, מה שהרגיע את יתר חבריו.

חברו של פנטו, הקפטן הספרדי חאבי מארטוס, סיפק התייחסות ראשונה לאירועים וסיפר בראיון לוואלה ספורט: "הייתי ביוון ושיחקתי שם ככה שראיתי כבר קהלים שמתנהגים בצורה דומה, אבל אין ספק שמה שהתרחש אתמול אסור שיקרה במגרשים. כדורגל זה משחק שצריך להגיע אליו וליהנות ולא כדי לקלל או לפגוע בשחקנים. אנחנו צריכים לתת דוגמה לילדים הצעירים וכמובן שכשאתה רואה דברים כאלה אתה מרגיש שהם צריכים להיות מחוץ לכדורגל".

אלי טביב הודיע: עוזב את בית"ר ירושלים

בעקבות הודעת טביב: בית"ר ירושלים נערכת למכירת חיסול

איציק קורנפיין לא הופתע מההתנהגות המבישה של אוהדי בית"ר. ראיון

אוהדי בית"ר ירושלים השליכו רימוני עשן וזרקו חפץ על שוער שרלרואה

צפו: טביב לא מצליח לשכנע את אוהדי בית"ר להסיר את דגל כך

אוהדי בית"ר ביציעים בבלגיה. צילומי אוהדים, תמונות גולשים
מארטוס כבר ראה דברים כאלה ביוון. אוהדי בית"ר בשרלרואה/תמונות גולשים, צילומי אוהדים

איך אתם הרגשתם על המגרש?

"לא פחדנו ולא הרגשנו מאויימים, אבל זה לא נעים. לפעמים קורים דברים כאלה בכדורגל, אני משוכנע שכשנגיע לישראל הכול יהיה בסדר. אני יודע שבשישראל יש אנשים טובים ולא צריך להשליך על כולם בגלל כמה".

מה מצבו של פנטו?

"לשמחתנו הוא הגיע היום לאימון, אז הבנו שהוא לא נפגע בצורה רצינית. כמובן שזה לא נעים והוא דיבר על זה שאוהד אחד עשה משהו טיפשי ופגע בו, אבל שוב בגלל אוהד אחד לא צריך להרוס לכל היתר. הוא התאמן איתנו והוא מרגיש בסדר, וזה מה שחשוב".

כמה מילים על המשחק. ציפיתם לניצחון כזה?

"התכוננו לבית"ר כי ראינו אותם בסיבוב הקודם וידענו שהם קבוצה טובה, אבל אני חושב שהאדום שינה את המשחק לחלוטין ולשמחתי ניצלנו את הצ'אנסים שהיו לנו. הופתענו מהעבירות הקשות שהם עשו, הרי ידוע שבאירופה השופטים לא נותנים מקום לעבירות כאלה ושולפים ישר כרטיסים. יש לבית"ר קבוצה טובה ולכן הופתענו מהברוטאליות שלהם. נכון שאנחנו מובילים 1:5, אבל אסור לנו לזלזל ונגיע לירושלים כדי להשלים את המשימה, שזה מה שחשוב. אירועי אתמול כבר מאחורינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי שרלרואה מצדיעים במועל יד. פורום האוהדים של שרלרואה, צילום מסך
גם הצד השני תרם את חלקו. אוהדי שרלרואה/צילום מסך, פורום האוהדים של שרלרואה

"אופ"א תפתור את הבעיות מול בית"ר, אין לנו חלק בסיפור הזה"

"יש הרבה אנשים טובים בישראל, אני לא חושב שכולם צריכים להתנצל בגלל המקרה הזה. גם בבלגיה וגם בישראל יש כל מיני סוגי אנשים", אמר המנכ"ל מהדי באיאט לוואלה ספורט. "השוער שלי בסדר עכשיו. הוא נפצע כי אוהדי בית"ר זרקו לו חפץ מתכתי על הראש. הם זרקו כמה חפצים למגרש והוא נפגע, אבל הוא שחקן מקצוען, ולא הגיב להם.

"מה עכשיו? אני חושב שאופ"א חייבת לפתור את הבעיות מול בית"ר, אבל לשרלרואה אין חלק בסיפור הזה. בית"ר צריכה לקבל את עונשה. אנחנו חושבים שימצאו את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, אבל בטח שאני לא זה שאמצא את הפתרון. אני לא חושב שהם התנהגו בדרך הכי טובה, אבל שוב, זה עניין של אופ"א מולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully