וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים השליכו רימוני עשן וזרקו חפץ על שוער שרלרואה

אחרי שהתלוננו כי הוצגו כ"ארגון טרור", האוהדים היו מעורבים בתקרית אלימה בדרך, התפרעו ביציעים, הניפו דגלי "כך", השליכו אבוקות ורימוני עשן וגרמו להפסקת המשחק. אופ"א צפויה להעניש

אתר רשמי

צפו באוהדי בית"ר שרים בסמוך לאצטדיון

מאות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו למשחק הערב (חמישי) מול שרלרואה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, וזה כמובן לא עבר בשקט.

כחצי שעה לפני פתיחת המשחק חלק מאוהדי בית"ר החל להתפרע ביציע, כמה אוהדים סימנו תנועות שחיטה לעבר אוהדים בלגים, הניפו דגלי "כך" (תנועתו הקיצונית של הרב מאיר כהנא) ואחרים הדליקו אבוקות. לטענת בית"ר, העימות בין הקהלים החל לאחר שקבוצה קיצונית בקרב הקהל המקומי עשתה תנועת "זיג הייל". אחד ממפקדי כוח השיטור הבחין באירוע והמידע הועבר למשקיף של אופ"א.

וזה נמשך: פחות מדקה בתוך המשחק, האוהדים שניצבו מאחורי השער השליכו אבוקות ורימוני עשן וגרמו להפסקת המשחק לשתי דקות. האירועים הללו צפויים לעלות לקבוצה הירושלמית בעונש כבד מאופ"א. אם לא די בכך, בשניות האחרונות של המשחק נראה שוערה של שרלרואה, ניקולא פנטו, שרוע על הדשא לאחר שנזרק עליו חפץ מכיוון יציע אוהדי בית"ר ירושלים. גם האירוע הזה נקלט על ידי השופט אחרי שחבריו לקבוצה הפנו את תשומת ליבו.

אוהדי בית"ר ביציעים בבלגיה. צילומי אוהדים, תמונות גולשים
השלכת רימוני עשן מתוזמנת מצד אוהדי בית"ר/תמונות גולשים, צילומי אוהדים

אוהדי בית"ר יצאו הבוקר מאמסטרדם לשרלרואה בשיירה מאורגנת לקראת המשחק. במועדון מקווים שמאות האוהדים שהגיעו לבלגיה יורשו להיכנס למשחק. אחרי שאתמול בשעות הערב אוהדים של בית"ר הותקפו על ידי אוהדים בלגים, המשטרה המקומית נערכת להגעת שאר האוהדים הישראלים לעיר. בשעות אחר הצהריים אירעה תקרית אלימה נוספת בין מחנות האוהדים, ובודדים נזקקו לטיפול רפואי קל.

בבית"ר קראו לאוהדים להימנע מפרובוקציות ואמרו ש"לא משנה מה יהיה לפני, במהלך ואחרי המשחק, אסור לאוהדים ליפול בפח הזה כי כל העולם מסתכל עלינו עכשיו. העיתונות הבלגית עשתה לנו לינץ' בסיוע כמה עיתונאים ישראלים שחיממו אותה. חבל, אבל גם עם זה נתמודד. שהקהל יבוא ויתמוך ויחד כולנו נחזיר את ההכרעה לטדי".

העיתונאים הבלגים התמקדו גם אתמול אך ורק בקהל ובגזענות, והשאלות שהציגו לאנשי בית"ר ירושלים והשחקנים סבבו את הנושאים הללו. במועדון אמרו: "מציגים אותנו כאן כארגון טרור, שואלים שאלות כאילו יש לאוהדים כוונה לכבוש את שרלרואה ולהקים כאן מוצב. אנשים איבדו את זה לגמרי. אם יהיו כאן מהומות ואירועים אלימים זה יהיה קודם כל בגלל ההסתה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully