וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרכש נמשך: שווינשטייגר ושניידרלין חתמו במנצ'סטר יונייטד

הצרפתי חתם לארבע שנים, הגרמני לשלוש שנים. שווינשטייגר: "מנצ'סטר יונייטד זה המועדון היחיד שהייתי עוזב את באיירן עבורו". ואן חאל פרגן: "הרקורד שלו מדבר בפני עצמו"

בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
שווינשטייגר עם המדים החדשים/אתר רשמי, טוויטר

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה את מסע החימוש שלה והיום (שני) השדים האדומים השלימו את החתמותיהם של בסטיאן שווינשטייגר מבאיירן מינכן ומורגן שניידרלין מסאות'המפטון. שניידרלין חתם על חוזה לארבע שנים באולד טראפורד עם אופציה לעונה נוספת. הגרמני חתם לשלוש שנים ויחזק את מרכז השדה של השדים האדומים.

"נהניתי מאוד בתקופה שלי בבאיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד זה המועדון היחיד שהייתי עוזב את באיירן בשבילו", כך אמר שווינשטייגר אחרי החתימה. לואי ואן חאן פרגן לגרמני: "בסטיאן לא זר לי כמובן, עבדתי איתו בבאיירן מינכן ואני מאוד שמח שהוא איתנו. הרקורד שלו מדבר בפני עצמו".

באיירן עוד תתגעגע אליו: על המעבר של שווינשטייגר למנצ'סטר יונייטד

דרך נדירה לצמרת: על המעבר של שניידרלין למנצ'סטר יונייטד

מורגן שניידרלין שחקן מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
הרכש הרביעי הקיץ. שניידרלין/אתר רשמי, טוויטר

שניידרלין, 25, ערך 253 הופעות במדי סאות'המפטון מהלכן הוא הבקיע 15 פעמים מאז שרשם את הבכורה שלו במועדון ב-2008. הצרפתי הבינלאומי רשם גם תשע הופעות בנבחרת צרפת. שניידרלין אמר אחרי ההחתמה שלו: "ברגע שהבנתי שמנצ'סטר יונייטד רוצה אותי, זו הייתה החלטה מאוד קלה".

השניים מצטרפים לממפיס דפאי ומתיאו דרמיאן שחתמו מוקדם יותר בקבוצה של ואן חאל, שכעת תתמקד בהחתמת חלוץ אחרי עזיבתם של רובין ואן פרסי לפנרבחצ'ה ופלקאו שהושאל לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully