וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.7: אימובילה בסביליה, ואלדס לריאל מדריד?

חלוץ דורטמונד ינסה לחזור לעצמו בספרד, שוער ברצלונה לשעבר יגיע במקום קסיאס? וגם: טבס עבר לבוקה, אל שעראווי במונאקו, פיורנטינה וליברפול מבשלות טרייד בין גומז לבאלוטלי. כל ההעברות והשמועות

אימג'בנק GettyImages

העברות

* עכשיו זה רשמי: בסטיאן שווינשטייגר חתם לשלוש שנים במנצ'סטר יונייטד ואמר: "מנצ'סטר יונייטד זה המועדון היחיד שהייתי עוזב את באיירן בשבילו".

* פורטו הודיעה רשמית על החתמתו של איקר קסיאס. שוער ריאל מדריד חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* יובנטוס אישרה סופית: קרלוס טבס עובר לבוקה ג'וניורס תמורת 6.5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-31, שגדל בבוקה, שיחק בשורותיה עד 2004.

* צ'ירו אימובילה, חלוצה האיטלקי של דורטמונד בעונה החולפת, הושאל לעונה אחת לסביליה (תמורת 3 מיליון יורו) אחרי תקופה מאכזבת בגרמניה. לאנדלוסים תהיה אפשרות לרכוש את החלוץ בן ה-25 בתום העונה.

* סטפן אל שעראווי השלים את מעברו ממילאן למונאקו בהשאלה לעונה אחת (תמורת 2 מיליון יורו) ולקח את החולצה מספר 22, "כמחווה לקאקה". מונאקו תוכל לרכוש את החלוץ האיטלקי תמורת 16 מיליון יורו בעונה הבאה.

* צ'לסי החתימה את אסמיר בגוביץ' שוערה של סטוק. בגוביץ' מגיע לקבוצה של מוריניו במקום פטר צ'ך וישמש כשוער המחליף של טיבו קורטואה.

* מנצ'סטר יונייטד החתימה רשמית את מורגן שניידרלין מסאות'המפטון תמורת 25 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* אוסקר היליימארק, קשרה של פ.ס.וו איינדהובן ואחד מכוכבי נבחרת שבדיה הצעירה שזכתה בחודש שעבר באליפות אירופה, חתם לארבע שנים בפאלרמו האיטלקית שרכשה את כרטיסו ב-2.5 מיליון יורו.

* קלאודיו ראניירי חזר לפרמיירליג ויאמן את לסטר סיטי. לידיעה המלאה

* ראג'ה נאינגולן, קשרה הבלגי של רומא, האריך את חוזהו ברומא עד 2020.

* אנדריי ארשבין, הקשר הרוסי הוותיק, חתם לשנה אחת בקובאן קרסנודאר.

שחקן סאות'המפטון, מורגן שניידרלין. GettyImages
עוד רכש של יונייטד. שניידרלין/GettyImages

שמועות

* המחליף של קסיאס? על פי עיתון "ספורט" הקטלאני, מנצ'סטר יונייטד הציעה לריאל מדריד את לא אחר מאשר ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה לשעבר שלא יצא עם השדים האדומים למסע המשחקים בארה"ב.

* אביו של גרסון, כוכבה הצעיר של פלומיננסה, אמר בראיון: "הבן שלי יהיה בברצלונה בינואר". על פי דיווחים בברזיל הקטלאנים רכשו זכות ראשונים על השחקן, שכנראה יהיה הרכש הראשון שלה אחרי שיפוג העונש שלה על העברת שחקנים.

* ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקים טוענים שאברטון שוקלת להציע כ-12 מיליון ליש"ט עבור ג'רדאן שאקירי קשרה השוויצרי של אינטר, בו מעוניינת גם שאלקה.

* בצרפת מדווחים שנציגי ולנסיה נפגשו עם נציגי פריס סן ז'רמן ודנו באפשרות להעביר את שוער הצרפתים סלבטורה סיריגו למסטאייה.

* על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, ליברפול רוצה להחתים את מריו גומס חלוצה של פיורנטינה, כאשר שתי הקבוצות שוקלות טרייד שבמסגרתו מריו באלוטלי יעשה את הדרך ההפוכה ויחתום בפירנצה.

* בצרפת מדווחים שמנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן הגיעו לסיכום על העברתו של אנחל די מריה לפארק דה פראנס. על פי הדיווח שתי הקבוצות סיכמו את תנאי ההעברה וכעת השחקן צריך לסכם את תנאיו מול המועדון הצרפתי.

* ב"סקיי" האנגלי מדווחים שפטר שמייכל, שוערה האגדי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר הסכים להצעה לאמן את לסטר במקומו של נייג'ל פירסון.

* סוכנו של איבן פרישיץ' טוען שקשר וולפסבורג ונבחרת קרואטיה עשוי לחתום באינטר: "הוא מעוניין להצטרף אליהם".

* באיטליה מדווחים שסוכנו של מתיאה דסטרו, חלוצה של רומא, נמצא בלונדון כדי לסגור את העברתו לווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully