וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי חתם בלסטר סיטי לשלוש שנים

המאמן האיטלקי בן ה-63 חוזר לפרמיירליג 11 שנה לאחר שפוטר מצ'לסי ויחליף את נייג'ל פירסון, שפוטר לפני חודש. "מאז שפוטרתי מצ'לסי, חלמתי לחזור לליגה הטובה ביותר בעולם, אני מאושר"

קלאודיו ראניירי מאמן נבחרת יוון. AP
חוזר לפרמיירליג אחרי 11 שנה. ראניירי/AP

לסטר סיטי הודיעה היום (שני) על החתמתו של קלאודיו ראניירי למנג'ר הקבוצה לשלוש השנים הקרובות. כזכור, האיטלקי בן ה-63 אימן את צ'לסי בין 2000-2004 ופוטר שנה לאחר שרומן אברמוביץ' השתלט על המועדון. מאז, עבד ראניירי בוולנסיה, פארמה, יובנטוס, רומא, אינטר ומונאקו ובשנה שעברה פוטר מנבחרת יוון לאחר הפסד ביתי לאיי פארו במוקדמות יורו 2016.

לסטר סיטי פיטרה בחודש שעבר את המנג'ר שלה נייג'ל פירסון וחיפשה מחליף, כשגם מרטין אוניל וחוס הידינק היו מועמדים בכירים. אוניל היה מעוניין בתפקיד, אך התקשה להשתחרר מהחוזה שלו כמנג'ר אירלנד.

המנג'ר האיטלקי אמר: "אני מאושר מאוד להיות כאן במועדון עם מסורת ארוכה ומרשימה כמו לסטר סיטי. עבדתי במועדונים גדולים, בליגות גדולות, אבל מאז שעזבתי את צ'לסי חלמתי לקבל הזדמנות לחזור לאמן בליגה הטובה בעולם. אני רוצה להודות לבעלים, לבנו ולהנהלת המועדון על ההזדמנות שנתנו לי. עכשיו כל האנרגיות שלי יהיו במטרה להשיג תוצאות טובות לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully