וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס נפרד בדמעות: "זה הרגע הקשה בקריירה הספורטיבית שלי"

כשגרונו חנוק, השוער והסמל של ריאל מדריד נפרד במסיבת עיתונאים מרגשת: "אני מודה לכל מי שבא ולתמוך בי ולחלוק איתי את היום המיוחד הזה. משאיר כאן חברי אמת"

רויטרס

אוהדי ריאל מדריד עדיין מנסים לעכל את עזיבתו של איקר קסיאס, השוער הוותיק והקפטן שאתמול סוכמה העברתו לפורטו אחרי שנתיים לא קלות במועדון בו גדל. היום (ראשון), קסיאס ערך מסיבת עיתונאים אחרונה ומרגשת מאוד בסנטיאגו ברנבאו שבה הוא נפרד מהאוהדים, הצוות המקצועי ואנשי המועדון.

ריאל מדריד הודיעה: סוכמה העברתו של קסיאס לפורטו

איקר קסיאס נפרד מקבוצתו ריאל מדריד. רויטרס
נפרד בפעם האחרונה. איקר קסיאס/רויטרס

קסיאס התקשה לעמוד בהתגרשות ואמר כשגרונו חנוק ועיניו דומעות: "אני מודה לכל מי שבא ולתמוך בי ולחלוק איתי את היום המיוחד הזה. ההחלטה לעבור לפורטו היא משותפת שלי ושל הנשיא והמאמן. תודה לפורטו שהביעה אמון בי. זה הרגע הקשה בקריירה הספורטיבית שלי. המועדון הזה עזר לי להתפתח, אני לא שוכח את החברים לקבוצה שהיו כמו המשפחה שלי. אני משאיר כאן חברי אמת".

קסיאס הוסיף: "אני רוצה להודות לכל המאמנים שלי, כולל לאנצ'לוטי. למדתי מכולם הרבה. המועדון הזה לא רק נתן לי את הבמה ככדורגלן, הוא גם עיצב את האישיות שלי. אני מקווה שייזכרו אותי כאן בזכות האופי הטוב שלי, ולמרות החסרונות שלי. אחרי 25 שנים מופלאות בקבוצה הכי גדולה בעולם, הגיע היום הקשה".

גם הרשתות החברתיות התמלאו בדברי פרידה מהשוער המצוין, כמה משחקני ריאל מדריד, רובם לא בכירים, הביעו הוקרה לסן איקר בטוויטר. "היה כבוד עצום לשתף פעולה עם אגדת כדורגל ואגדה של ריאל מדריד כמוך, איקר. תודה על הכול, קפטן". אסייר יראמנדי כתב "לשחק לצידך הייתה חוויה מדהימה", בעוד שמרסלו צייץ "למדתי ממך המון בשמונה השנים שלנו יחד בריאל. עבורי תמיד תישאר הטוב ביותר".

קסיאס נפרד עם עוד "האלה מדריד" וזכה לתשואות מהעיתונאים המקומיים.

עוד באותו נושא

"פלורנטינו פרס הרס את קסיאס, הוא מכר אותו לקבוצה קטנה בכוונה"

לכתבה המלאה
רויטרס

איקר פרסם את מכתב הפרידה המלא בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully