וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: סוכמה העברתו של איקר קסיאס לפורטו

השוער עוזב את הבלאנקוס אחרי 25 שנה ואינספור תארים ועובר לקבוצת הפאר הפורטוגלית. בריאל נפרדו: "איקר הפך לאגדה במדריד. אחד השוערים הגדולים בהיסטוריה של המועדון מתחיל פרק חדש"

רויטרס

ריאל מדריד נפרדת מאגדה. הבלאנקוס הודיעו הערב (שבת) באתר הרשמי שלהם שהם הגיעו לסיכום עם פורטו על העברתו של איקר קסיאס השוער הוותיק לקבוצה הפורטוגלית. סכומי ההעברה לא פורטו, אך בריאל נפרדו מקסיאס ובמועדון כתבו: "אחד השוערים הגדולים בהיסטוריה של ריאל מדריד מתחיל פרק חדש. איקר היה הקפטן שלנו והפך לאגדה מאז שהגיע למועדון בגיל 9".

עוד נכתב בהודעת המועדון: "אנחנו מועדון שקיים 113 שנה וקסיאס הגן על השער שלנו 25 שנה. במהלך הזמן הזה איקר הפך להיות זמן במועדון והרוויח את הכבוד, ההשפעה וההערצה של האוהדים... תודה לך איקר על כל מה שנתת, תודה שהיית סמל, והטוב בתולדות המועדון, לעולם לא נשכח אותך, לנצח תהיה בלב של ריאל מדריד".

העזיבה של קסיאס מגבירה את סימני השאלה סביב דויד דה חאה. שוערה של מנצ'סטר יונייטד חוזר כל הקיץ על ידי ריאל, שכעת תנסה לסגור את החתמתו של שוער נבחרת ספרד שצפוי להיות מחליפו של קסיאס בין הקורות. קסיאס יגיע לפורטו בהעברה חופשית, ויחתום על חוזה לשנתיים אצל הפורטוגלים עם אופציה לעונה נוספת. השוער ייפרד מהמועדון במסיבת עיתונאים שתיערך לכבודו ב-13:00 בסנטיאגו ברנבאו.

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
עוזב את ריאל, וזה סופי. איקר קסיאס/GettyImages

קסיאס בן ה-34 הצטרף לריאל מדריד כשהיה בן 9 וב-15 השנים האחרונות הפך לאחד מהסמלים הגדולים של המועדון. הוא ערך בכורה בעונת 1999-2000, הגן על שערה של הקבוצה ב-510 משחקי ליגה ובסך הכול עמד בין הקורות ב-725 משחקים בכל המסגרות.

קסיאס זכה עם ריאל מדריד ב-5 אליפויות, 3 גביעי ליגת האלופות, 2 גביעים ספרדיים, 4 סופרקופה ספרדים, 2 סופרקאפ אירופים ו-2 גביעי העולם לקבוצות. לאורך השנים גם זכה בעשרות תארים אישיים.

בשנתיים-שלוש האחרונות חלה ירידה תלולה בכושרו של השוער הוותיק ובינואר 2013, כשז'וזה מוריניו עדיין כיהן כמאמן הקבוצה, הוא איבד את מקומו בהרכב לראשונה אחרי כ-14 שנים. בעונה הבאה, 2013-14, הוא שותף רק בשני משחקי ליגה למרות שמוריניו עזב וקרלו אנצ'לוטי מונה במקומו. השוער הספרדי אמנם שימש שוער ראשון במפעלים האחרים ובעונה הבאה חזר להיות השוער הראשון, אבל מעמדו כבר היה בירידה והוא אפילו ספג שריקות בוז מהאוהדים לא פעם. כעת גם הקבוצה וגם השוער מקווים לצאת לדרך חדשה, טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully