וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.7: דרמיאן ביונייטד, ריאל נפרדה מקסיאס, רונאלדיניו חוזר לברזיל

מגן טורינו ונבחרת איטליה חתם בקבוצה של ואן חאל, ניוקאסל החתימה את ווינאלדום, הכוכב הברזילאי סיכם בפלומיננסה, אתלטיקו רכשה את יאניק פריירה קראסקו תמורת 20 מיליון יורו, באיירן אישרה את עסקת שווינשטייגר

אימג'בנק GettyImages

העברות

* אחרי 25 שנה במועדון, ריאל מדריד הודיעה רשמית על פרידה מהקפטן איקר קסיאס ועל מעברו לפורטו הפורטוגלית: "תודה לך איקר על כל מה שנתת, תודה שהיית סמל והטוב בתולדות המועדון, לעולם לא נשכח אותך, לנצח תהיה בלב של ריאל מדריד".

דרמיאן עם המדים החדשים

העברות

* עוד החתמה גדולה למנצ'סטר יונייטד: מתאו דרמיאן, מגן טורינו ונבחרת איטליה, חתם בקבוצה של לואי ואל חאל תמורת 20 מיליון. לידיעה המלאה.

* עכשיו זה רשמי: באיירן מינכן הודיעה במסיבת עיתונאים כי נענתה לבקשתו של בסטיאן שווינשטייגר וסיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על מכירתו תמורת כ-20 מיליון יורו. קשר נבחרת גרמניה בן ה-30 עשוי לעבור עוד היום בדיקות רפואיות באנגליה ולהפוך לגרמני הראשון בתולדות יונייטד. גם השדים האדומים אישרו את העסקה. לידיעה המלאה.

* ניוקאסל החתימה רשמית לחמש שנים את ג'ורג'יניו ויינאלדום. המגפייז ישלמו עבור שחקן נבחרת הולנד ופ.ס.וו כ-14.7 מיליון ליש"ט. "אני מאושר להיות שחקן ניוקאסל", אמר ההולנדי, "הרגשתי שזה הזמן הנכון עבורי לעזוב, אני יודע שהגעתי למועדון גדול עם אוהדים נפלאים". המנג'ר סטיב מקלארן אמר: "זו הצהרת כוונות גדולה של המועדון, אני מאושר שהוא הגיע".

* אתלטיקו מדריד השלימה אמש (שישי) עוד רכישה של כישרון צעיר ומבטיח, כששילמה כ-20 מיליון יורו למונאקו עבור הקיצוני הבלגי יאניק פריירה קראסקו בן ה-21, שחתם לחמש שנים.

* מונאקו לא נשארה חייבת, והיא ממשיכה להיות אחת הקבוצות הכי פעילות בחלון ההעברות. הקבוצה מהריביירה תצרף לשורותיה את חלוץ מילאן, סטפן אל שעראווי בן ה-22, שהיה פצוע בעונה שעברה, במהלכה כבש שלושה שערים ב-18 הופעות ליגה. ערוץ הטלוויזיה הרשמי של הרוסונרי אישר כי האיטלקי הצעיר יעבור בדיקות ביום שני ויושאל לעונה אחת לקבוצה הצרפתית, שתשלם עבורו שני מיליון יורו. למונאקו תהיה אופציה לרכוש את השחקן תמורת 16 מיליון יורו נוספים, בהנחה שירשום מעל ל-15 הופעות במדיה במהלך העונה הקרובה.

* חלוץ נבחרת שבדיה הצעירה, ג'ון גידטי (23), שכיכב במהלך היורו האחרון לנבחרות צעירות, חתם רשמית על חוזה לחמש שנים בסלטה ויגו אחרי שסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי.

* לפני כן, מונאקו רכשה את איבן קבאליירו, הקיצוני הימני בן ה-21 של בנפיקה ונבחרת פורטוגל, תמורת 15 מיליון יורו וחוזה לחמש שנים. גם הקשר השמאלי הלדר קוסטה (21) עבר למונאקו מבנפיקה, כמושאל.

* בנוסף, מונאקו שילמה 12 מיליון יורו לליל עבור הקשר המרכזי אדמה טראורה (20) שהרשים בעונה שעברה ודחה הצעה של הרגע האחרון מפ.ס.ז' כדי לחתום לחמש שנים בקבוצה מהנסיכות.

* החלוץ הברזילאי, אדוארדו דה סילבה (32), חתם בשחטאר דונייצק, הקבוצה בה שיחק במשך ארבע עונות, עד לעונת 2013/14, אז חזר לברזיל. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בפלמנגו, לפני ששב לאוקראינה וחתם בשחטאר.

* המאמן הבוסני, סאפט סושיץ', שספג את התבוסה הכואבת מישראל ופוטר מאימון הנבחרת, חתם כמאמן אביאן הצרפתית, שירדה בסיום העונה החולפת לליגה השנייה.

* ליל מכרה גם את הקשר אידריסה גיי (25) לאסטון וילה תמורת 9 מיליון ליש"ט. השחקן קיבל חוזה לארבע שנים.

* מנגד, מי שהצטרף לליל הוא הקשר המרוקני-צרפתי מוניר אובאדי (32), שהגיע בהעברה חופשית ממונאקו וחתם לשנתיים.

* ווסטהאם רכשה את הבלם האיטלקי אנג'לו אוגבונה (27) מיובנטוס תמורת 11 מיליון יורו (בתשלומים על פני שלוש שנים). אוגבונה חתם לארבע שנים והפך לרכש השלישי של הפטישים, אחרי פדרו אוביאנג ודימיטרי פאייה.

* פרדריק סורנסן, המגן/בלם השבדי בן ה-23 שהשתייך ליובנטוס ושיחק בשנים האחרונות בבולוניה ובוורונה, נמכר לקלן הגרמנית תמורת כ-2.5 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* שטוטגרט החתימה את אמיליאנו אינסואה, מגנה השמאלי של אתלטיקו מדריד, על חוזה עד 2018. הארגנטינאי בן ה-26 שיחק בעונה שעברה כמושאל בראיו וייקאנו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 10.7: קבאיי בקריסטל פאלאס, מרסלו בריאל עד 2020

לכתבה המלאה

* סטוק סיטי הודיעה כי הקשר ההולנדי מרקו ואן חינקל הצטרף כמושאל מצ'לסי, ככל הנראה כחלק מעסקת אסמיר בגוביץ' המתגבשת. בנוסף, הפוטרס החתימו לשנתיים את שי גיבן, שוערה האירי בן ה-39 של אסטון וילה.

* טורינו כבר ניצלה את הכסף שתקבל בקרוב ממכירת מתאו דרמיאן, כשרכשה כמחליפו את המגן הימני דוידה זפאקוסטה (23) ויחד איתו את הקשר דניאלה באזלי (23). שניהם הגיעו יחד מאטאלנטה תמורת כ-13 מיליון יורו.

* ג'אמפאולו פאציני עבר בהעברה חופשית לוורונה, שהחתימה את החלוץ בן ה-30 לחמש שנים, בתקווה שיחדש את שיתוף הפעולה הפורה שלו עם לוקה טוני מימי פיורנטינה.

* שטפן ראדו, מגנה השמאלי של לאציו, האריך את חוזהו במועדון בחמש שנים נוספות. הרומני בן ה-28 משחק בקבוצה מאז ינואר 2008.

* בבה, חלוצה של בנפיקה ומי שזכור כהומלס הפורטוגלי שהנחית אלכס פרגוסון בזמנו במנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה לראיו וייקאנו. בעונה שעברה שיחק החלוץ בן ה-24 כמושאל בקורדובה.

* נביל גילאס, חלוצה האלג'יראי בן ה-25 של פורטו, הושאל לעונה אחת ללבנטה הספרדית.

* רוד פאני, 33, מגן/בלם מארסיי בארבע השנים האחרונות, חתם לשנה באל עראבי מקטאר.

* דייגו פורלאן הוותיק חתם בפניארול, הקבוצה בה החל לשחק כילד, עד שעזב בגיל 12. עכשיו, בגיל 36, הוא ישחק לראשונה בקריירה בליגה באורוגוואי.

* פרננדו בלוסצ'י, קשרה הארגנטינאי בן ה-31 של בורסאספור, עבר לקרוס אסול ממקסיקו אחרי שלוש שנים בטורקיה. יחליף שם את מאורו פורמיקה שחזר לניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית.

* נסים בן חליפה, חלוצה בן ה-23 של גראסהופרס השוויצרית, עבר לאסקישהירספור הטורקית.

* ג'אנפרנקו זולה, כוכב העבר האיטלקי שאימן את ווסטהאם, ווטפורד ובעונה החולפת לתקופה קצרה את קליארי, מונה למאמנה החדש של אל עראבי מקטאר.

שמועות

* בברזיל מדווחים שרונאלדיניו חוזר הביתה והוא הגיע לסיכום עם קבוצת פלומיננסה מריו. אם אכן יחתום בקבוצה, זו תהיה התחנה הרביעית שלו בברזיל אחרי ששיחק כבר בגרמיו, פלמנגו ואתלטיקו מיניירו.

* ג'רדאן שאקירי (23) חוזר לליגה הגרמנית: על פי דיווחים באיטליה, קשר נבחרת שוויץ נותר מחוץ לסגל של אינטר למשחק הידידות נגד שטוטגרטר קיקרס והוא צפוי לחתום בשאלקה, שתשלם כ-16 מיליון יורו.

* ב"פראנס פוטבול" טוענים שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס נפגש לפני מספר ימים עם הבעלים של פריס סן ז'רמן בקטאר, והביע הסכמה עקרונית לנהל משא ומתן עם קבוצת הפאר הצרפתית לגבי מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו בקיץ הבא.

* אם תמכור בסופו של דבר את דויד דה חאה לריאל מדריד, עשויה יונייטד לנסות לצרף את יאן אובלק מאתלטיקו מדריד כמחליפו של שוער נבחרת ספרד.

* צ'ירו אימובילה אמור לעבור בקרוב מדורטמונד לסביליה תמורת 12 מיליון יורו.

* השיחות בין ליברפול ומנצ'סטר סיטי בנוגע לראחים סטרלינג הופסקו.

* הקשר האנגלי הבינלאומי, פביאן דלף המבוקש, לא יעבור למנצ'סטר סיטי. "טוב לי במועדון ואני כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה", הרגיע דלף את אוהדי הווילה.

* ב"דיילי מירור" טוענים שאם ריאל מדריד תמצא מחליף לאסייר יראמנדי, ליברפול תקפוץ על הקשר הצעיר.

שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק. AP
המחליף של דה חאה? אובלק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully