וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.7: קבאיי בקריסטל פאלאס, מרסלו בריאל עד 2020

הלונדונים שילמו לפ.ס.ז' 10 מיליון ליש"ט על הצרפתי, קסיאס כבר סיכם בפורטו, אבל לא הגיע להסכמות בנוגע לפיצוי שיקבל מריאל מדריד, המגן נשאר. קונופליאנקה בסביליה, רומא רוצה את סיריגו

אימג'בנק GettyImages

העברות

* ריאל מדריד הודיעה שמגנה השמאלי מרסלו חתם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד 2020. לברזילאי הבינלאומי יש עוד שלוש שנים לסיומו של החוזה, אבל כעת הוא החליט להאריך אותו בשנתיים נוספות.

* קרסיטל פאלאס רכשה מפ.ס.ז' את קשר נבחרת צרפת, יוהאן קבאיי. הקבוצה מלונדון שילמה לאלופת צרפת 10 מיליון ליש"ט והקשר שחתם לשלוש שנים, מאחד כוחות עם אלן פארדיו שאימן אותו בניוקאסל.

* ייבגני קונופליאנקה המצוין חתם לארבע שנים בסביליה. האוקראיני בן ה-25 ניצב על הכוונת של לא מעט קבוצות והגיע לאנדלוסיה בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בדניפרו.

* בטיס רכשה מפיורנטינה את המגן הימני כריסטיאנו פיצ'יני. האיטלקי בן ה-22 שיחק במדי הוורדיבלאנקוס כמושאל בעונה החולפת.

* מונאקו השאילה ללוקומוטיב מוסקבה את הקשר האחורי דלווין אנדינגה (27). הקונגולזי בילה את השנתיים האחרונות כמושאל באולימפיאקוס.

* זניט סט. פטרסבורג צירפה בהעברה חופשית את הקשר דניס טקאצ'וק. הרוסי בן ה-26 סיים את חוזהו בסמארה וחתם לעונה.

* אנז'י מחצ'קאלה ממשיכה להתחזק. אחרי שהחתימה שלשום את הוגו אלמיידה, העולה החדשה לליגת העל ברוסיה שאלה מדינמו קייב את הקשר הניגרי הרונה לוקמן.

* אנטוניו לונה שסיים את דרכו באסטון וילה, חזר לספרד וחתם באייבאר. המגן השמאלי בן ה-24 שיחק בשנה האחרונה כמושאל בוורונה וספציה האיטלקיות.

* הבלם הארגנטינאי מתיאס סילבסטרה (30) עבר מאינטר לסמפדוריה ללא תמורה אחרי שסיים את חוזהו במילאנו. הוא חתם לשנתיים בקבוצה מגנואה.

* טרבזונספור היומרנית רכשה את מקייסריספור את המגן השמאלי הטורקי-בלגי, אלפר אולודג. היא שילמה עליו מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2018.

סלבטורה סיריגו שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
חוזר לארץ המגף? סיריגו/רויטרס

שמועות

* המעבר של איקר קסיאס מריאל לפורטו נתקל בקשיים בגלל שהבלאנקוס והשוער עדיין לא הגיעו לסיכום על הפיצוי הכספי שהוא יקבל. האם קסיאס יישאר בסופו של דבר במדריד?

* רומא שוקלת לפנות לפ.ס.ז' בנוגע לרכישת סלבטורה סיריגו. מעמדו של השוער האיטלקי ירד בצורה משמעותית באלופת צרפת, בעקבות החתמתו של קווין טראפ מוקדם יותר השבוע.

* מנצ'סטר סיטי לא מוותרת על ראחים סטרלינג ועל פי "דיילי מירור", היא מתכננת להגיש לליברפול הצעה שלישית על האנגלי הבינלאומי: הפעם בגובה של 40 מיליון ליש"ט.

* "דיילי אקספרס": מנצ'סטר יונייטד הציבה תג מחיר בגובה 10 מיליון ליש"ט על ג'וני אוואנס. ווסט ברומיץ' מביעה עניין בבלם הצפון אירי.

* 'ספורט קטאלוניה': ארדה טוראן דחה הצעת ענק מפריס סן ז'רמן בדקה ה-90, כמה שעות לפני שחתם בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully