וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן ויונייטד אישרו: בסטיאן שווינשטייגר עובר למנצ'סטר

קרל היינץ רומיניגה הודיע כי הקשר, שמשחק בשורות אלופות גרמניה מאז 2002, יאחד כוחות עם ואן חאל ויהיה הגרמני הראשון באולד טראפורד: "בסטי אמר לי שהוא מחפש אתגר חדש, ואנחנו מכבדים את ההחלטה שלו"

בסטיאן שווינשטייגר עם ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
ישתפו פעולה. רוני מול שווינשטייגר בעונת 2013/14/GettyImages, Michael Regan

באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד אישרו את אחת ההעברות הגדולות של הקיץ: בסטיאן שווינשטייגר עובר לפרמיירליג, ויהיה הגרמני הראשון בתולדות השדים האדומים. יושב ראש באיירן, קרל היינץ רומיניגה, אמר אחר הצהריים (שבת) כי שוחח אתמול עם הקשר, שהביע את רצונו לעבור לאנגליה ולהתאחד עם מאמנו לשעבר לואי ואן חאל.

"הייתה פגישה רצינית, דיברנו בכנות. בסטי אמר לי שהוא מחפש אתגר חדש במנצ'סטר יונייטד, ואנחנו מכבדים את ההחלטה שלו", אמר רומיניגה במסיבת העיתונאים של באיירן לפתיחת העונה החדשה. מיד לאחר מכן הוסיפה יונייטד את האישור הרשמי שלה:

ההודעה הרשמית של יונייטד, והתגובה הספונטנית של ואן חאל

"ניסינו לשכנע אותו להישאר", הסביר רומיניגה, "אבל הבנתי ששחקן שנמצא במועדון מגיל 17 רוצה לחוות דברים חדשים לקראת סוף הקריירה. נענינו לבקשה שלו. עמיתינו ממנצ'סטר יונייטד יצרו עמנו קשר והגענו לסיכום". בנוגע להעברתו האפשרית של תומאס מולר, התעקש רומיניגה: "לא הוגשה שום הצעה על מולר, וגם אם תהיה כזאת, הוא יישאר אצלנו".

שווינשטייגר לא הגיע לאירוע הצגת השחקנים של אלופת גרמניה בשלוש השנים האחרונות, והוא עשוי לעבור את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר עוד היום. אתמול דווח ב"בילד" הגרמני כי יונייטד תשלם לבאיירן סכום שינוע בין 18-20 מיליון יורו. הקשר, שיחגוג בעוד פחות מחודש את יום הולדתו ה-31, צפוי להשתכר כ-10 מיליון יורו לעונה בשלוש שנים באולד טראפורד, ולהיות הגרמני הראשון שמשחק בקבוצה הראשונה של המועדון.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
פושט את מדי באיירן לראשונה מאז 1998. שווינשטייגר/GettyImages

בעונה החולפת סבל שווינשטייגר מפציעות רבות במהלך העונה, ורשם 20 הופעות בלבד בבונדסליגה, 15 מתוכן בהרכב. הוא עלה לבוגרים בנובמבר 2002, בהיותו בן 18,וזכה עם בשמונה אליפויות, שבעה גביעים ובליגת האלופות. בין 2009 ל-2011 הוא שיחק תחת ואן חאל, שהגיע עם באיירן לגמר ליגת האלופות בעונתו הראשונה. עם נבחרת גרמניה זכה שוויני בגביע העולם ב-2014, וביורו 2008 הפסיד בגמר לספרד.

"כואב לי שהוא עוזב", סיכם רומיניגה, "הוא עשה כאן דברים גדולים, זכה בכל תואר אפשרי. הבטחתי לו שנערוך עבורו משחק פרידה גדול במינכן כאשר יסיים את הקריירה, מתי שזה לא יהיה. אם יפרוש, גם נדבר על אפשרות שיחזור אלינו לקריירה שנייה בבאיירן".

קרל היינץ רומניגה עם שחקני באיירן מינכן החדש: דוגלאס קוסטה (מימין), יושוע קימיש. רויטרס
רומיניגה עם שחקני הרכש, דוגלאס קוסטה ויושוע קימיש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully