וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דאלאס צפויה להנחית את דיאנדרה ג'ורדן מהקליפרס

הסנטר האתלטי עלול לעזוב את הקליפרס אחרי שמונה שנים, וצפוי להיפגש עם הלייקרס, הניקס והמאבס, שמסתמנים כפייבוריטים במירוץ אחריו. דטרויט, אטלנטה ויוסטון מנסות לפתות את דריימונד גרין

אימג'בנק GettyImages

עונת המלפפונים ב-NBA יצאה לדרך. אחרי ההודעה הצפויה של לברון ג'יימס בנוגע להתרת חוזהו, כוכבים נוספים ברחבי הליגה שוקלים את צעדיהם. אחד מהם הוא דיאנדרה ג'ורדן, שעלול לעזוב את הקליפרס אחרי שבע שנים. פרט לפגישה עם הקליפרס, ג'ורדן, שהפך לשחקן חופשי, צפוי לערוך סבב פגישות עם שלוש קבוצות נוספות שמעוניינות להחתימו: הניקס, הלייקרס ודאלאס.

על פי דיווח ב-ESPN, נראה דאלאס מקדימה את כולן במירוץ להחתמתו של הסנטר האתלטי. צ'נדלר פארסונס, שמחשיב עצמו כאחראי על גיוס שחקנים בסגל של המאבס, ביקר את ג'ורדן ביוסטון בשבוע שעבר וניסה לדבר על לבו. פארסונס, אגב, היה גם האיש ששכנע את דוויט הווארד לעבור ליוסטון לפני שתי עונות.

דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
עוזב את LA? ג'ורדן/AP

גם מילווקי מקווה להיכלל בסבב הפגישות עם דיאנדרה ג'ורדן, אך על פי הדיווחים בארצות הברית, נראה שהפור ייפול על אחת מבין הקליפרס או דאלאס.

ג'ורדן בן ה-26 סיים את עונתו הטובה בקריירה, במהלכה נבחר לחמישיית השלישית של העונה ב-NBA והוביל את הליגה באחוזים מהשדה (71.3) וריבאונדים (15 למשחק). במהלך הפלייאוף ג'ורדן נכנס למרכז העניינים בעקבות אחוזי העונשין הנמוכים שלו והנטייה של יריבותיה של הקליפרס לבצע עליו עבירות מכוונות כדי לשלוח אותו שוב ושוב לקו.

עוד באותו נושא

לברון יישאר בקליבלנד?

לכתבה המלאה
דיאנג'לו ראסל, אחרי שנבחר בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס. AP
יעבור לסקרמנטו? ראסל/AP

* מארק הייזלר מ'פורבס' מדווח שהלייקרס עדיין מעוניינים בטרייד עם סקרמנטו שינחית את דמרקוס קאזינס ב-LA. לשם כך הם מוכנים להעביר, בין היתר, גם את הבחירה השנייה בדראפט, דיאנג'לו ראסל. על פי הדיווח, במסגרת הטרייד סקרמנטו תרצה להיפטר גם מחוזהו של קארל לנדרי.

* בפיניקס מדווחים שהסאנס מתכננים להעניק חוזה של 70 מיליון דולר לחמש עונות לברנדון נייט, שהגיע בטרייד ממילווקי בחודש פברואר. אם אכן נייט יחתום על חוזה מקסימום, לא ברור מה יעלה בגורלו של אריק בלדסו, שעלול לעזוב במסגרת טרייד נוסף.

* דטרויט, אטלנטה ויוסטון ינסו לפתות את דריימונד גרין לחתום אצלהן, למרות שהצהיר כי ברצונו להישאר בגולדן סטייט. גרין, שהרוויח 2.6 מיליון דולר בלבד בקריירה, צפוי לקבל חוזה מקסימום שיגדיל את שכרו פי שש.

* גרג מונרו צפוי לעזוב את דטרויט, ואמר לתקשורת בניו אורלינס, עיר נעוריו: "אני לא מעוניין להיות במקום שלא רוצים אותי. לפיסטונס יש תוכניות אחרות ואני חייב לכבד את זה".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יתפתה לכסף גדול יותר? דריימונד גרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully