וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מארק גאסול לא מעוניין להגיע ללייקרס "בגלל היחס לפאו"

הספרדי של ממפיס, שהפך לשחקן חופשי, לא שכח ללייקרס את השמועות הבלתי פוסקות שהיו סביב אחיו בשנים האחרונות במועדון. הקינגס יקבלו מלוס אנג'לס את דיאנג'לו ראסל, הבחירה 2 בדראפט, בטרייד על דמרקוס קאזינס? וגם: צפו בג'אליל אוקפור זורק את החולצה החדשה בפילדלפיה

שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול. AP
לא רוצה ללייקרס. גאסול/AP

לוס אנג'לס לייקרס ויתרה בדראפט שנערך בין יום חמישי לשישי על האפשרות לקחת את ג'אליל אוקפור, הגבוה המצוין (2.11 מטר), שהגיע ממכללת דיוק. אוקפור הלך בבחירה השלישית לפילדלפיה, בעוד הקבוצה מעיר המלאכים, שסיימה עוד עונה איומה, הימרה על הגארד מאוהיו סטייט, דיאנג'לו ראסל, בבחירה מפתיעה משהו.

עכשיו, הלייקרס, שהפסידו 61 משחקים בעונה האחרונה, חושבים קדימה ומנסים להתחזק בקו הקדמי, אבל כנראה שהם יצטרכו להוריד במהרה מרשימת האפשרויות שלהם שם בולט אחד: מארק גאסול.

על פי דיווח ב"לוס אנג'לס טיימס" וב-NBC, גאסול, שגם כך רוב ההימורים הם כי הוא יישאר בממפיס ויקבל מהגריזליס חוזה מקסימום או משהו שקרוב לשם, ממש, אבל ממש לא מעוניין להגיע ללייקרס.

הסיבה לכך היא לא אחרת מאשר אחיו, או יותר נכון היחס לו זכה אחיו מהנהלת לוס אנג'לס. פאו גאסול אומנם עזר ללייקרס להשיג שתי אליפויות, אבל בשנים האחרונות שלו במועדון, שמועות הטרייד כל הזמן ריחפו מעל ראשו והוא לא ממש זכה לקרדיט מהמאמנים, מייק בראון ומייק ד'אנטוני. בסופו של דבר, כאשר הגיע תורו של פאו לצאת לשוק השחקנים החופשיים, הוא בחר לקצץ משכרו ולעבור לשיקגו. בדיווח של מייק ברסנהאן מ"הטיימס" נכתב: "אין למארק שום עניין בלייקרס, כי עוד נותרו משקעים בגלל היחס לפאו".

ביג מן אחר שהלייקרס מאוד רוצים להביא הוא דמרקוס קאזינס, שחקנה של סקרמנטו. בשבועות האחרונים עלו דיווחים לפיהם מאמן הקינגס, ג'ורג' קארל, רוצה להיפטר מקאזינס, בשל היחסים הלא טובים בין השניים. כעת, מדווחים בתקשורת האמריקאית כי מי שעשוי להיכלל בטרייד בין סקרמנטו ללייקרס הוא לא אחר מאשר דיאנג'לו ראסל, הבחירה מספר 2 בדראפט האחרון.

ואם כבר הזכרנו את אוקפור, נראה שהבחור מעט מתוסכל מהעובדה שהוא הלך לפילדלפיה במקום לשחק עבור הלייקרס. ככה הוא נראה בעת הצגתו במועדון מעיר האחווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully