וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הכי גדולה של ירושלים?

האם הקבוצה הנוכחית היא הכי טובה שהייתה לירושלים. מהי החמישיה הכי איכותית שהאדומים העמידו, ומה לומדים מזה על הקבוצה הנוכחית שהיא, דווקא היא, כנראה תזכה באליפות. משחק מקדים מוכנה להיסטוריה בארנה ודנה בשאלות המפתח לעתיד

יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים תעלה הערב (חמישי) למשחק השני בגמר סל כשהיא קרובה מאוד להשלמת המשימה ולזכייה בתואר אליפות היסטורי. האדומים יודעים שניצחון או הפסד בעד 14 נקודות הפרש במשחק הביתי נגד הפועל אילת יספיק כדי לעשות את העבודה. צוות הפרשנים של התוכנית "משחק מקדים" - אודי הירש, שי האוזמן, אור שקדי והמגישה הילה קובו התכנס כדי לבדוק האם בכלל יש לאילת סיכוי כדי לעשות את הבלתי ייאמן, או שהלחץ ששורר בהפועל ירושלים הוא לחינם, והאליפות כבר מונחת אצלה בכיס.

בנוסף, לכבוד האליפות המסתמנת ניסה כל אחד מחברי הפאנל למקם את הפועל ירושלים מודל 2014/15, זאת שתביא אליפות ראשונה למועדון ככל הנראה, מול הקבוצות הגדולות של האדומים לאורך השנים, ולענות על השאלה - האם הקבוצה הנוכחית היא הקבוצה הטובה ביותר של ירושלים אי פעם?

הנושא האחרון שעלה לדיון הוא שאלת העתיד של הפועל ירושלים - מה הדבר החשוב ביותר שהאדומים צריכים לעשות לקראת העונה הבאה כדי לשמר את ההישג הנוכחי שלהם ולהשאר במעמד אליו הגיעו. האם הליכה ליורוליג היא הכרח עבור ירושלים ועד כמה הדבר ריאלי כבר לקראת העונה הבאה? עד כמה חשוב עבור הקבוצה להאבק על השחקנים הישראלים המובילים שיש כיום בשוק השחקנים, ומי הם בעצם אותם שחקנים נחשקים?

טוני גפני: "אנחנו יודעים מה עומד על הפרק, אבל בטוחים בעצמנו"

ארז כץ: "ירושלים יכולה לשבור את ההגמוניה של מכבי תל אביב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully