וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב ברקוביץ': "המשחק הזה לא אומר כלום, גם אם ננצח ב-12 הפרש"

22.6.2015 / 9:55

רכז הפועל אילת מתכונן לגמר מול ירושלים (21:00, ע'1). אם יזכה, ייכנס להיסטוריה עם אביו מיקי כזוג ה-2 של אב ובן שלוקחים אליפות: "המנוחה שלהם והמומנטום שלנו יכולים לעבוד לחיוב או שלילה"

קובי אליהו

17 שנים וקצת חלפו מאז ההופעה הקודמת של הפועל אילת בגמר הפלייאוף. אז זה נגמר עם 3:0 חלק מול מכבי תל אביב והערב (שני, 21:00, ערוץ 1), אילת תנסה לשפר את הרושם כאשר תארח את הפועל ירושלים למשחק הראשון מבין שניים בגמר הפלייאוף.

התרגשות גדולה מאוד מורגשת באילת לקראת המשחק ואנשי הקבוצה הודו כי אם היו יכולים להכניס למשחק עוד אלפיים צופים, סביר להניח שהאולם היה מתמלא. המאמן אריק שיבק ניסה להוריד מעט מהעומס על השחקנים ומהעייפות המצטברת, כאשר המטרה היא לנסות ולשמור על המומנטום מהניצחונות האחרונים על מכבי תל אביב בחצי הגמר.

יוטר מזה אנחנו לא צריכים: הפריחה המחודשת של אדריאן יוטר באילת

צלחת חד פעמית: משחק מקדים לקראת גמר הפלייאוף בכדורסל

21:00, ערוץ 1: הפועל אילת - הפועל ירושלים

ניב ברקוביץ' הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
הערב זו רק המחצית הראשונה. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

ניב ברקוביץ' אמר: "המנוחה שלהם והמומנטום שלנו יכולים לעבוד לחיוב או שלילה. הם יכולים לנוח 11 ימים ולבוא פחות חדים ואנחנו, שבאנו אחרי סדרה מאוד מתישה מבחינה פיזית, נבוא רעננים. הורדנו הילוך באימונים ונבוא רעננים למשחקים. אני מאמין שנבוא עם אנרגיות מחודשות למשחק הזה וניתן את הכל".

ברקוביץ' יכול להיכנס להיסטוריה יחד עם אביו מיקי, כזוג השני של אב ובן שזוכים באליפות, אחרי עמי וגור שלף: "אנחנו מדברים על זה שמדובר בשני משחקים והמשחק הזה לא אומר כלום. גם אם ננצח ב-12 הפרש, זה לא אומר כלום. ירושלים יכולה לנצח בארנה ב-20 הפרש. נבוא לכל משחק לגופו כדי לנצח. בטוח שהקהל ידחוף אותנו, כמו שדחף אותנו מול חיפה ומכבי תל אביב. מקווה שהוא שווה בין שש לשמונה נקודות למשחק ויעזור לנו לעבור את המשחק הזה".

באילת יערכו הבוקר אימון קליעות אחרון. ביומיים האחרונים ניסו בצוות המקצועי לעבוד על אלמנטים הגנתיים, במטרה לעצור את יותם הלפרין, שקלע 20 נקודות בממוצע למשחק נגד אילת העונה. "יש לנו מאצ'-אפ מאוד טוב בין הגארדים, אם זה מול מקי או יותם, שהוא בין הישראלים הכי טובים בליגה, יהיה קשה לעצור אותם, זו לא עבודה של שחקן אחד באופן אישי, אלא קבוצתית. נצטרך להוריד את התפוקה שלהם", אמר ברקוביץ', שהתייחס גם למאצ'-אפ בין השחקנים הגבוהים של הקבוצות, אדריאן יוטר מאילת ודיון תומפסון מהפועל ירושלים: המאצ'אפ בין דיון לאדריאן מאוד חזק. אדריאן הוכיח שהוא מסוגל לעמוד מול כל שחקן בליגה, הוא אוהב את האתגרים האלה ואנחנו מדליקים אותו בחדר ההלבשה. אני מאמין שהוא יעצור את תומפסון בצד ההגנתי ויגבור עליו בצד ההתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully