וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון נבח על בלאט בגמר, הוא התייחס אליו כאל קישוט"

מארק שטיין, כתב ESPN, תקף את כוכב קליבלנד וטען כי התנהג בזלזול מוחלט למאמנו במהלך הסדרה מול גולדן סטייט: "לברון שחקן מבריק מדי בשביל להתנהג כפי שהתנהג לבלאט במהלך סדרת הגמר, הוא קרא לפסקי זמן והחליט על חילופים בעצמו"

דיוויד בלאט לברון ג'יימס גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. GettyImages
"לברון סירס את בלאט באופן שאינו הולם אגדות בשיעור הקומה שלו"/GettyImages

הרבה נכתב על מערכת היחסים העכורה בין לברון ג'יימס לדיוויד בלאט. העדות שהביא הערב (חמישי) מארק שטיין, כתב ESPN ששימש כתב קווים מאחורי הספסל של קליבלנד בסדרת הגמר שבה הפסידה קליבלנד 4:2 לגולדן סטייט, היא משהו חדש לגמרי.

החייזר: שליח וואלה ספורט על היחס על לדיוויד בלאט בארצות הברית

"לברון שחקן מבריק מדי בשביל להתנהג כפי שהתנהג לבלאט במהלך סדרת הגמר. הוא סירס את בלאט באופן שאינו הולם אגדות בשיעור הקומה שלו", כתב הערב שטיין, שפרט בטורו שורה של מקרים שהמחישו עד כמה זלזל הכוכב הגדול של הקאבס במאמן שלו.

דיוויד בלאט לברון ג'יימס גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. AP
"ההצגה אינה יכולה להימשך. השאלה היא לא בלאט, אלא לברון"/AP

"הוא קרא לפסקי זמן והחליט על חילופים בעצמו", תיאר שטיין, ממוצא ישראלי, "הוא נבח על בלאט אחרי החלטות שלא אהב, הסתכל על כולם חוץ מעל בלאט". באחד המקרים, "לברון נענע את ראשו בהפגנתיות אחרי מהלך שבלאט שרטט ברבע השלישי של משחק 5, המחווה הקולנית ביותר שאינה מילולית שאפשר לתאר. בלאט נאלץ, מול כל הקבוצה, לנקות את הלוח ולשרטט מהלך אחר.

"איך שחקני קליבלנד האחרים יכולים לנהוג בבלאט במשהו שמזכיר כבוד כשלברון מתייחס אליו כאל קישוט? איך לברון יכול להלל בפומבי את המנהיגות שלו, כפי שהוא עושה לעתים תכופות, ובמקביל לנהוג כך?".

שטיין טוען כי טיירון לו, עוזרו של בלאט, הרבה להסתודד עם לברון, וכי הוא עשוי להיות היחיד שיזכה לכבוד ממנו. "ההצגה הזאת אינה יכולה להימשך. השאלה היא לא האם בלאט ראוי לחזור לעונה שניה, אלא האם לברון לא יכול לגרום לעצמו לגבות את בלאט בקצת יותר חשק. אם כך, שיילך לגילברט ויגיד לו לשכור את ג'ף ואן גנדי, טום תיבודו או את החשוד הטבעי, לו. מישהו שהוא מוכן לתמוך בו, תמיכה כמו שטים דאנקן נתן לגרג פופוביץ' לפני שהוא נהיה 'פופ'".

עוד באותו נושא

שורד במבחן הזמן: סיכום העונה של דיוויד בלאט כמאמן קליבלנד

לכתבה המלאה
דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
היחיד שיכול לזכות בכבודו של לברון? בלאט עם עוזרו טיירון לו/AP

במהלך הסדרה קבע לברון מספרים מרשימים, וסיים אותה עם ממוצעים של 35.8 נקודות, 13.3 ריבאונדים ו-8.8 אסיסטים. הוא רשם שלושה טריפל דאבלים, במשחקים . בהצבעה על ה-MVP של הסדרה הוא קיבל ארבעה קולות מתוך 11, ולא הצליח להיות השחקן השני שזוכה בתואר מהקבוצה המפסידה.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"מחפש את הדרך לעזור ללברון ג'יימס". בלאט/AP

במקביל ערכה הערב קליבלנד מסיבת עיתונאים לסיכום העונה, ובה שוב התייחס דיוויד בלאט לעתידו וליחסים עם לברון ג'יימס. "כמובן שאני מתכוון להישאר כאן", אמר בלאט, "אני חושב שזה דבר מיוחד לקבל את ההזדמנות לעבוד עם לברון על בסיס יומי. אנשים לפעמים שופטים דברים לפי משחק או תקופה מסוימת ושוכחים שאנחנו שם, עובדים ביחד ומנסים להוציא הכי הרבה שאפשר מהקבוצה בכל יום. הקשר מתפתח לאורך הזמן והופך להיות משהו שהוא יותר ממה שהעין קולטת. זה היה תענוג לעבוד עם שחקן ברמה שלו, שכל כך מחויב להצלחה של הקבוצה ולעזור לחבריו להגיע לרמה הגבוהה ביותר. זו הייתה חוויה פנטסטית ואני מחכה להמשיך בזה.

"אנשים הופכים את העבודה שלי עם לברון לאיזו תחושה אישית או אתגר אישי, אבל בשבילי זה תמיד למצוא דרך לעזור לו להגיע למטרות שלו. זה מה שאנחנו רוצים להיות, להיות קבוצה של אליפות. הדבר הכי חשוב בשבילי בעבודה עם לברון ועם שאר הקבוצה, זה לגלות מה עוזר להם, מה נותן להם כיוון וביטחון ושותפות שדרושה כדי להפוך את הקבוצה הזו לקבוצה מצליחה. היה כיף מאוד במספר רמות. קיבלתי הזדמנות לעבוד עם שחקן מיוחד מאוד, אחד המיוחדים אי פעם. זה לא דבר קטן.

"אני מאמין שהמשכיות עם איכות וכימיה ואימון ועקביות הם התרופה או המרשם להצלחה של כל עסק. להמשיך בעונה הבאה עם כל או רוב שחקני הסגל יהיה יתרון עצום. יש לנו והראינו איכויות שדייויד גריפין ציין בפניכם. התפתחנו וגדלנו לחבורה לוחמת במהלך השנה ושמירה על הסגל תהיה משמעותית מאוד. עברנו תהליך ארוך וקשה במהלך השנה עד שמצאנו את הסגל שלנו ובנינו אותו כמו שצריך. היינו צריכים לעשות שינויים בשל הפציעות, אבל לשמור על עקביות יהיה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully