וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון פועל עם דיוויד בלאט בדרך שלא ראיתי מאף שחקן ב-NBA אי פעם"

באמת לברון לא כיבד אותו ולא נפגש איתו במשך חודשים. באמת קליבלנד הייתה קרובה להחליף מאמן. בריאן ווינדהורסט, החבר של לברון והמבקר הקשה של בלאט, עונה לכל השאלות הקשות. "לברון פוסל מהלכים שלו, מחליט מתי לוקחים פסקי זמן ודורש חילופים". שליחנו פגש אותו

צילום מסך

בריאן ווינדהורסט הוא העיתונאי הכי קרוב ללברון ג'יימס. לקראת משחק 4 בגמר ה-NBA הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ספורט 5), שוחחנו עם הכתב הבכיר של ESPN על חברו הטוב, ועל מערכת היחסים הסבוכה שלו עם דיוויד בלאט, שמתקרב יחד איתו לתואר אליפות מדהים.

"דיוויד לא דומה לאף מאמן שסיקרתי בקריירה שלי", סיפר ווינדהורסט לוואלה ספורט. "יש לו יחסים מאוד מסובכים עם השחקנים שלו, אבל מה שלמדתי על דייויד הוא שיש לו המון עמידות. בדיוק כשאתה חושב שהפלת אותו, הוא מתאושש".

על יחסיו עם לברון ג'יימס אמר ווינדהורסט: "לברון פועל עם דיוויד בלאט בדרך שלא ראיתי מאף שחקן ב-NBA אי פעם. הוא פוסל מהלכים שלו, מחליט מתי לוקחים פסקי זמן, הוא דורש חילופים, מנפנף לחלוטין הוראות, חותך אותו בכל שלב בתקשורת, ובעיני אין ספק שבלאט מאמן מאוד מנוסה ברמה עולמית גבוהה. אם לא היו לו ניסיון וביטחון, הוא לא היה מסוגל להגיע עד הלום. הרזומה שלו מדבר בעד עצמו, ואם הוא יוכל לזכות העונה באליפות זה יהיה ההישג הגדול בקריירה שלו, ואולי הסיפור הכי לא סביר של שחקן ומאמן שמסתיים באליפות בשנים האחרונות".


4:00, ערוץ 5: קליבלנד-גולדן סטייט במשחק 4 בגמר

שוחה נגד הזרים: כך דיוויד בלאט מתקרב לאליפות

איך "הלוחם האוסטרלי המושלם" הפך לחבר הכי טוב של לברון?

בלאט: "דלבדובה? כבר בהתחלה הבנתי במי מדובר"

גריפין לשליח וואלה: "גם אם ניקח אליפות בלאט לא יקבל קרדיט"

סדרת הגמר הכי מרשימה אי פעם? דיון באולפן וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully