וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "דלבדובה ושאמפרט יהיו כשירים למשחק הרביעי"

מאמן קליבלנד מוכן למשחק הרביעי מול גולדן סטייט: "אני מבקש מלברון לעשות בדיוק את מה שהוא עושה. דלבדובה? כבר בימים הראשונים שלי בקבוצה הבנתי במי מדובר". לברון: "לא קל להיות המנהיג הבלתי מעורער"

צילום: אוהד גרינוולד, עריכה: שניר דבוש
פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
"אני לא ישן הרבה". לברון ג'יימס/AP

31 מ-37 הקבוצות שניצחו במשחק השלישי בסדרת הגמר של פלייאוף ה-NBA במצב של 1:1 זכו בסופו של דבר באליפות. קליבלנד ומאמנה הישראלי, דיוויד בלאט, עשו זאת הלילה (בין שלישי לרביעי), כשגברו 91:96 על גולדן סטייט ועלו ל-1:2 בסדרת הגמר. משחק מספר ארבע בסדרת הגמר ייערך בלילה שבין חמישי לשישי באוהיו.

מת'יו דלבדובה, שכיכב במשחק השלישי, בקושי עמד על הרגליים בסיומו ופונה לבית חולים בשל התכווצויות. למרות זאת, בלאט הודיע כי גם הוא, וגם אימן שאמפרט, שסובל מפציעה בכתפו, יהיו כשירים למשחק מספר ארבע.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
החגיגות בסיום הניצחון. לברון ג'יימס עם אנדרון ורז'או/GettyImages

"מת'יו דלבדובה נתן את הכול במשחק האחרון", אמר בלאט. "הוא סובל מתשישות אבל ישחק במשחק הרביעי. אני עדיין לא יודע כמה דקות הוא יקבל. הוא פשוט שחקן נהדר. כבר בהתחלה זיהיתי שמדובר בלוחם. בימים הראשונים שלי בקבוצה, כשהתכוננו לליגת קיץ, כבר היה ניתן להבחין בזה".

בלאט נשאל על ההוראות שהוא מחלק ללברון ג'יימס וענה: "אני מבקש ממנו לעשות בדיוק את מה שהוא עושה. אנחנו רוצים לזכות באליפות ונעשה כל מה שצריך בשביל זה". המאמן נשאל על ההבדלים בין התקשורת האמריקאית לזו הישראלית ואמר בחיוך: "אני מעדיף שלא לענות על זה, אך יכול להגיד שאני מעריך את התקשורת בכל מקום שאליו אני מגיע. נהדר שכל כך הרבה אנשים מתעניינים במשחק".

לברון ג'יימס, ששוב כיכב, נראה תשוש מאוד במסיבת העיתונאים: "אני לא ישן יותר מדי, אבל זה בסדר. אני פשוט מנסה לתת את כל כולי עבור קליבלנד. משמח מאוד שחזרתי לפה, לדעתי עבור שני הצדדים. יש לנו קבוצה קשוחה מאוד, בכמה אספקטים - מבחינה פיזית, מנטלית ועוד. יש בקבוצה גיוון ולא רק בפלייאוף, אלא גם לאורך העונה כולה. התמודדנו עם המון עליות וירידות, עם פציעות של הכוכבים, עם טריידים ושינויים ובעצם מה לא. זה לא היה קל".

קינג ג'יימס הוסיף: "ידעתי שמצפה לי אתגר קשה להיות המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה, אבל אני מקבל אותו. מה אני חושב על דלבדובה? הוא מגיע מרקע של רוגבי ורואים את זה. הוא מביא את הכול למגרש ומשאיר את כל כולו על הפרקט. לא ראיתי תקצירים של המשחקים שלנו. כשתסתיים העונה, אשב עם החברים, יחד עם כמה בקבוקי יין, ונצפה במשחקים".

"תשומת הלב סביבי ממש לא מעניינת אותי", ציין דלבדובה. "אני מרוכז רק בדבר אחד: במטרה הסופית שלנו. אני לא חושב שמעולם הייתי עייף יותר. האם אני שחקן מעצבן? אני לא יודע, מעולם לא שיחקתי נגד עצמי. הייתי תשוש מאוד בסיום המשחק השלישי; ככל הנראה הכי עייף שהייתי בקריירה שלי בסיום משחק".

מת'יו דלבדובה שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
סחט מחמאות. מת'יו דלבדובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully