וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ההבנה מה החוזקות והחולשות שלנו הופכת אותנו למיוחדים"

מאמן קליבלנד התראיין לוואלה ספורט לפני משחק 4 (ו', 4:00, ספורט 5), השווה בין יד אליהו ל-Q והתייחס לדלבדובה: "בכל סדרה יש אחד שמתעלה מעל הבינוניות". קליי תומפסון: "צריכים לבוא רעים וכועסים"

צילום: אוהד גרינוולד, עריכה: שניר דבוש

תמות ונשלמות ההכנות לקראת משחק 4 בסדרת גמר ה-NBA בין קליבלנד לגולדן סטייט (בין חמישי לשישי, 4:00, ישיר בספורט 5). אחרי שהקאבס קיבלו אתמול חדשות טובות בדמות כשירותם של מת'יו דלבדובה ואימן שאמפרט הפצועים, הם מחכים לדבר האמיתי, ומקווים להשיג ניצחון שלישי רצוף בסדרה, שיקנה להם יתרון 1:3 - יתרון ממנו אף קבוצה לא חזרה מעולם כדי לזכות באליפות. לקראת המשחק שוחח דיוויד בלאט עם כלי התקשורת הישראלים.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מוכן לאתגר. בלאט/AP

על הנתון לפיו הקבוצה שמנצחת במשחק 3 לרוב מנצחת בסדרה כולה: "אני לא סטטיסטיקאי, אבל חסרים לנו שני אולסטארים ושני שחקני חמישייה פצועים".

על העובדה שניצחון במשחק הבא יקרב אותו לאליפות: "אנחנו עוד לא שם, וגם אם נהיה שם, לא נחשוב על זה".

בלאט אמר לוואלה ספורט: "מה שהופך אותנו למיוחדים ומאוחדים זו הדרך וההבנה זה איפה הנקודות החזקות שלנו ויש לנו אס שהוא אחד שעושה את ההבדל. לא מגיעים למצב שבו אנחנו נמצאים עכשיו אם אין לך חוזק מנטלי, או שאתה לא יודע לקום מהקרשים, אבל צריך להמשיך לתת את מה שנתנו עד עכשיו כדי להגיע למשהו. יש לנו חוסן מנטלי גדול בקבוצה הזאת, אנחנו מתקדמים יפה".

על דלבדובה: "בכל סדרה יש מישהו שיוצא מהבינוניות ונותן משהו מעל ומעבר. במקרה הזה זה מת'יו, וזה מגיע לו".

על האווירה בקליבלנד לעומת האווירה ביד אליהו: "העיר בטירוף. קשה להשוות, כי אלה מקומות אחרים. באירופה שמעתי כבר רעש כזה, אבל כיף שזה קורה גם פה".

על התחושות שלו: "אני עדיין בתוך הטורנדו, אז קשה לי לתאר את התחושות והמחשבות. הראש שלי עסוק בדברים אחרים. זה אחד הדברים שמאפיינים ספורטאי - הוא צריך לחשוב רק על מה שהוא נמצא בתוכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
עדיין בטורנדו. בלאט/AP

ג'יי אר סמית': "צריכים להסתכל על כל פוזשן בהגנה; ההתקפה תדאג לעצמה. דלבדובה? הוא שקט אבל קשוח. לא משנה מול מי משחק, הוא תמיד יהיה אותו דבר: באימון מול קיירי, לברון. הוא לא עושה עושה 'טראש טוק', משחק הכי חזק שהוא יכול. זה הכי הרבה שאפשר לבקש משחקן כדורסל. הוא בחור שקט אבל על המגרש מאוד קשוח.

"האסטרטגיה שלנו היא להגן על הצבע. הגבוהים שלנו עושים עבודה נהדרת באזורים ה'צפופים'. זה עוזר לנו. כשיש לנו את כולם בהגנה ואנחנו דוחפים את הגבוהים שלהם מהצבע, אנחנו בסדר. אנחנו מאטים את הקצב. אנחנו רוצים לקחת זריקות בסוף השעון כי אנחנו יודעים שאז יהיה לנו סיכוי טוב יותר להסתדר בהגנה. הווריורס משגשגים מאיבודים של היריבה".

לוואלה ספורט אמר סמית': "אנחנו מסתכלים על הסדרה כמשחק אחרי משחק. יש כאן שתי קבוצות שרוצות לזכות באליפות. אנחנו צריכים לעבור פוזשן-פוזשן. אסור להסתכל רחוק מדי וצריכים לקחת כל משחק בעיתו. שיקאגו הייתה הקבוצה הקשוחה ביותר ששיחקנו מולה בפלייאוף. הם מאוד פיזיים. לעומתם, החבר'ה של הווריורס מאוד מוכשרים. אני לא חושב שהם פיזיים כמו שיקאגו. החוזק שלהם הוא יותר מנטאלי – איך הם מצליחים לחזוק למשחק בכל פעם ולקלוע את הזריקות החשובות. מאיפה אני לוקח את הקשיחות שלי? מאמא שלי. היא הקשוחה בבית. אבא שלי קשה מבחוץ ורך מבפנים. אמא שלי רכה מבחוץ וקשוחה מבפנים. אז בטוח שקיבלתי את זה מאמא שלי".

ג'יי אר סמית' קליבלנד קאבלירס. AP
רך מבפנים, או קשוח מבחוץ? ג'יי אר סמית'/AP

טימופיי מוזגוב: "איך מאטים את הווריורס? משחק המעבר חשוב מאוד. הם קולעים שלשות במעבר ולכן אנחנו רצים מהר להגנה. אנחנו הולכים חזק על האופנסיב ריבאונד. לא נותנים להם ריבאונדים קלים שמובילים למשחק מהיר".
לוואלה! ספורט אמר מוזגוב: "האם הקשיחות של הכדורסל האירופאי חישלה אותי לקראת סדרות כאלה? יש לנו הרבה מדינות ומקומות שמיוצגים בקבוצה. יש לנו הרבה כישרון. כל יום החבר'ה האלה מביאים מעצמם את המיטב".

ג'יימס ג'ונס אמר לוואלה ספורט: "האם אתמול הייתה האווירה הכי מטורפת שראיתי באולם שלנו? בלי ספק. האוהדים מבינים כמה אנחנו צריכים ומעריכים אותם. יש להם חלק גדול בהצלחה שלנו והם תמיד יהיו חלק מהאווירה שנוצרת כאן ומקשה על היריבות לשחק. האם משחק 4 הוא המשחק הכי חשוב? כולם מנסים להפוך את המשחק הבא לחשוב ביותר. זה הגמר! ממשחק 1 ועד משחק 7, כל משחק הוא הכי חשוב. איך סצנריו שבו משחק אחד הופך ליותר חשוב מאחר".

מת'יו דלבדובה טריסטן תומפסון ג'יימס ג'ונס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
חבורה לוחמת. דלבדובה עם תומפסון וג'ונס/רויטרס

קליי תומפסון מהווריירס אמר: "קליבלנד לא 'יתנו' לנו את המשחק הבא. הם יבואו עכשיו עם ביטחון יותר גבוה. אנחנו צריכים לכפות עליהם את הרצון שלנו – מה שלא עשינו בשלושת המשחקים הראשונים, שאז פשוט נשארנו במשחק. בשני המשחקים הראשונים זה הלך בסוף פעם אחת לנו ופעם אחת להם, אבל המשחק השלישי היה מביך עבורנו. אני גאה באיך שחזרנו למשחק, אבל במשחק הבא אנחנו צריכים לעלות למגרש ולהיות רעים, כועסים, כי לא הראנו בסדרה הזאת את הכדורסל שהצגנו במשך כל השנה. למה אנחנו מתחילים את המשחקים לאט? אני לא יודע לענות על זה. אולי אנחנו צריכים לעלות לפרקט במחשבה שאנחנו כבר במינוס 20, ולשחק עם יותר תשוקה".

לוואלה ספורט אמר תומפסון: "אני לא חושב שקליבלנד יותר קשוחה מאיתנו. שיחקנו מול קבוצות קשוחות כל הפלייאוף. כמו שאני מסתכל על זה, הנרטיב של התקשורת משתנה בכל משחק. אם היינו מנצחים את משחק 2, אז היו אומרים: לקליבלנד יש 'פייטינג צ'אנס'. אם היינו מנצחים אתמול, היו מוצאים נרטיב אחר. אתה לא יכול להקשיב למה שכולם אומרים עליך. אנחנו צריכים לתקן את מה שאנחנו צריכים ולשלוט במה שאנחנו יכולים".

לאנדרו ברבוסה אמר לוואלה ספורט: "לא הופתענו מקליבלנד בסדרה הזאת. לברון סוחב את כולם על הגב שלו. הוא עושה עבודה נהדרת. אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה. הם סובבו את הסדרה לכיוונם אבל אנחנו משוכנעים שגם אנחנו יכולים לעשות את זה. אני מקווה שמחר נשחק טוב יותר ונחזור הביתה עם ניצחון. מה היה חסר לנו במשחקים הקודמים? קשה לנו לסדר זריקות פנויות לסטף קרי. בדרך כלל, כשהוא קולע אותן, אנחנו הולכים אחריו, אבל הם עושים עליו עבודה טובה בהגנה. הם מאוד אגרסיביים ואנחנו צריכים לעשות את ההתאמות. הגנה מביאה תארים? אנחנו יודעים את זה. עשינו את זה ברבע השלישי והרביעי, כשקליבלנד הובילה ב-20 הפרש. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות מולם עבודה טובה יותר בהגנה ובהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully