וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.6: סמי חדירה חתם ביובנטוס, בן ארפה בניס

הקשר הגרמני מצטרף לגברת הזקנה בהעברה חופשית, הקשר הצרפתי חזר הביתה סופית. דורטמונד החתימה את וייגל, פאלרמו תצרף את טראיקובסקי, בנט נשאר בדרבי קאונטי. וגם: ניקולה אנלקה מודיע היכן ישחק בעונה הבאה

אנלקה מודיע על המעבר

Nicolas Anelka returns to Mumbai City FC!

Nicolas Anelka announces his return to Mumbai City FC for season 2 of the ISL- Indian Super League#WelcomeAnelka #MumbaiMeriJaan #OneCityOneHeartbeat

Posted by Mumbai City FC on Tuesday, June 9, 2015

העברות

* הקשר הגרמני, סמי חדירה בן ה-28, חתם רשמית ביובנטוס בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו בריאל מדריד. הקשר מיעט לשחק העונה במדי הבלאנקוס, כשבליגה הוא שותף בסך הכול 11 פעמים (שלוש הופעות בהרכב), זאת בשל פציעה קשה שממנה סבל. לידיעה המלאה.

* המגן הברזילאי, דני אלבס בן ה-32, האריך את חוזהו בברצלונה עד 2017. לידיעה המלאה.

* ווסטהאם הודיעה על החתמתו של סלאבן ביליץ' כמאמנה החדש. לידיעה המלאה.

* חאתם בן ארפה הפך לשחקן ניס בצורה סופית ורשמית. הקשר הצרפתי כבר סיכם בקבוצה מדרום צרפת בינואר, אבל פיפ"א מנעה את המעבר בגלל שהיא הייתה אמורה להיות הקבוצה השלישית שלו בעונה החולפת - דבר אסור על פי החוקים שלה.

* החלוץ הצרפתי בן ה-36, ניקולה אנלקה, ישחק גם בעונה הבאה במומבאי סיטי מהליגה ההודית. אנלקה שיחק בקבוצה בעונה שעברה וכבש שני שערים בשבע הופעות. החלוץ אישר את המעבר דרך חשבון הפייסבוק שלו.

* לוסיו, הבלם הברזילאי הוותיק בן ה-37, מצטרף גם הוא לליגה ההודית. לוסיו ישחק במדיה של פ.צ גואה, אותה מאמן אגדת העבר זיקו. קבוצתו האחרונה של לוסיו הייתה פאלמיירס הברזילאית.

* בלם רוזנבורג ונבחרת נורבגיה, סטפן סטרנדברג, חתם בפ.ק קרסנודאר הרוסית. הוא יצטרף אליה ב-1 באוגוסט, יום אחרי שחוזהו ברוזנבורג יסתיים.

* דארן בנט חתם לארבע שנים בדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ. בנט ששוחרר מאסטון וילה, לבש את מדי הראמס בחצי העונה האחרונה כמושאל, וכבש 10 שערים ב-15 משחקים.

* בורוסיה דורטמונד רכשה ממינכן 1860 את הקשר הצעיר יוליאן וייגל. השחקן בן ה-19 שנמצא כעת עם הנבחרת הצעירה של גרמניה במונדיאליטו בניו זילנד, עלה לדורטמונד 3 מיליון יורו.

* פאלרמו השלימה את החתמתו של קשר/חלוץ זולט וארחם ונבחרת מקדוניה, אלכסנדר טראיקובסקי (22). גם הקשר הלובי אחמד בנאלי חתם בקבוצה מסיציליה, אחרי שחוזהו בברשיה הסתיים.

* החלוץ השנהבי פרנק ג'ה ג'ג'ה (29) חתם בקבוצת אל שהניה מקטאר. השחקן שהתחיל את הקריירה בפריס סן ז'רמן, בעצם ממשיך בנדודיו אחרי שכבר שיחק בצרפת, אוקראינה, נורבגיה, בלארוס וסקוטלנד.

* הקשר הצ'כי דומיניק מאשק (20) שוחרר מהמבורג וחתם בקאמבור ההולנדית. הוא יצטרף אליה ב-1 ביולי, כשחלון ההעברות באירופה יפתח.

* הקשר פואד קאדיר בן ה-31, ששיחק בעונה החלפת בריאל בטיס אליה הושאל ממארסיי, עבר באופן סופית לעולה החדשה לליגה הספרדית. קאדיר רשם 24 הופעות במדי בטיס, מהן 20 בהרכב, וכבש שער אחד.

שמועות

* ב"דיילי מירור" מספרים שארסנל רוצה לרכוש את ג'קסון מרטינס מפורטו, אבל הוא תוכל לממן את הבאתו רק אם תצליח להיפטר מלוקאס פודולסקי, יאיא סאנוגו וג'ואל קמפבל.

* רומא עדיין מתעניינת בקשר מנצ'סטר יונייטד, נאני. השדים האדומים יאפשרו לו לעזוב תמורת כ-10 מיליון ליש"ט.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שבאיירן מינכן מתקרבת לרכישתו של מגן טורינו ונבחרת איטליה, מתאו דרמיאן.

* ניוקאסל שרוצה להתחזק בחלוץ לקראת העונה הבאה מביעה עניין בצ'רלי אוסטין מק.פ.ר ובפטריק במפורד, ששיחק בעונה החולפת כמושאל מצ'לסי למידלסברו. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של המגפאייז הוא מרקו ואן חינקל, שהושאל מצ'לסי למילאן בעונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully