וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: סמי חדירה חתם לארבע שנים ביובנטוס

הקשר שזכה עם גרמניה במונדיאל האחרון, אך רשם 3 הופעות בלבד בהרכב של ריאל מדריד בעונה החולפת, מצטרף בהעברה חופשית ליובנטוס אחרי חמש עונות מוצלחות בסנטיאגו ברנבאו

סמי חדירה, שחקן ריאל מדריד קופץ מעל סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה. רויטרס
עובר ליובנטוס. סמי חדירה/רויטרס

זה התבשל באוויר כבר תקופה ארוכה והיום (שלישי) זה הפך להיות רשמי: סמי חדירה, קשרה של ריאל מדריד בחמש העונות האחרונות, חתם על חוזה לארבע עונות בשורות יובנטוס אלופת איטליה. חדירה, שסיים את חוזהו במדי הבלאנקוס, עובר בהעברה חופשית ויהיה שחקן הרכש השני של סגנית אלופת אירופה אחרי הצטרפותו של פאולו דיבאלה חלוצה של פאלרמו מוקדם יותר.

"יובנטוס השלימה את רכישתו של סמי חדירה", כך נכתב באתר הרשמי של הקבוצה, "הקשר בן ה-28 עובר בהעברה חופשית ויצטרף רשמית ב-1 ביולי".

חדירה היה שחקן מפתח בהרכב של נבחרת גרמניה שזכתה במונדיאל האחרון בברזיל בצורה מרשימה מאוד, אבל סבל לאחר מכן מפציעה ובעונה החולפת רשם 3 הופעות בלבד בהרכב של הבלאנקוס. חדירה, שהבהיר כבר מוקדם יותר העונה שיעזוב את ריאל בקיץ, יעבה את הקישור האחורי של הגברת הזקנה שכולל שחקנים מובילים כמו ארתורו וידאל, פול פוגבה ואנדראה פירלו, אך שני הראשונים עשויים לעזוב הקיץ לארסנל וברצלונה שמעוניינות בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully