וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "אנחנו מודעים לזה שברצלונה פייבוריטית, זה די ברור"

שוער יובנטוס מרוצה מכך שקבוצתו תיחשב לאנדרדוג בגמר: "נגד ריאל היה 35 אחוז סיכוי שנעבור, והסיכוי לזכות מול ברצלונה די דומה". דל פיירו: "ליובנטוס סיכוי של 50 אחוז לנצח". וגם: השער של מסי ב-16 שפות שונות

AP

מאז שנת 2003 ג'יג'י בופון חלם לחזור למעמד גמר ליגת האלופות, אז, זה נגמר בהפסד בפנדלים למילאן, ויובה עברה שנים קשות במהלכן הורדה ליגה עקב פרשת הקלצ'יופולי והייתה רחוקה מהטופ האירופי אליו היא שייכת. 12 שנה אחרי, ובופון בן ה-37 מקבל הזדמנות לזכות באחד התארים שחסרים בארון הגביעים, בצוותא עם גביע היורו.

שוער יובנטוס ג'יאנלואיג'י בופון. רויטרס
"כשאתה לא הפייבוריט, אתה עדיין יכול לעבור שלב ולנצח, וההרגשה מתגמלת". בופון/רויטרס

"חשתי אושר לא רגיל, שחשתי רק פעמים ספורות בקריירה", אמר סופרמן בראיון לאתר אופ"א לקראת גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה, "כשאתה לא הפייבוריט, אתה עדיין יכול לעבור שלב ולנצח, וההרגשה מתגמלת". בופון סיפר שכמו בגביע העולם 2006 בו זכתה איטליה, גם הפעם הוא לא ציפה שקבוצתו תגיע כה רחוק. יובה אמנם שולטת בליגה האיטלקית בשנים האחרונות וזכתה באליפות רביעית רצופה, אבל באירופה היא התקשתה להצליח כבעבר. העונה, דווקא עם מאסימיליאנו אלגרי, שבתחילת העונה האוהדים התנגדו למינויו כמחליף לאנטוניו קונטה, הגברת הזקנה שבה לטופ האירופי.

"מה שהכי הרשים אותי באלגרי זה האינטליגנציה שלו והאופן בו ייצב את הקבוצה, וניסה להבין לא רק את היכולות הטכניות שלנו אלא גם את היכולות המנטליות - כקבוצה, ושל כל קבוצה בנפרד", אמר בופון על מאמנו, "אחרי שנים בהן שיחקתי במערכת מסוימת, אלגרי ניסה שיטה אחרת שהתבררה כטובה יותר".

לגבי הסיכוי לנצח את ברצלונה ולזכות בליגת האלופות, אמר בופון: "נגד ריאל מדריד היה 35 אחוז סיכוי שנעבור, ואני חושב שהסיכוי לזכות בגביע מול ברצלונה די דומה. אנחנו מודעים לזה שברצלונה פייבוריטית, זה די ברור".

פוגבה: "אשמח לשחק מול בארסה, אשמח יותר לראות אותה מפסידה"

קייליני: "באיטליה מסי לא היה נותן גול כמו שכבש בגמר הגביע"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלסנדרו דל פיירו במהלך גמר אליפות אוסטרליה. Clive Brunskill, GettyImages
יהיה ביציע בברצלין ויחזיק אצבעות ליובנטוס. דל פיירו/GettyImages, Clive Brunskill

גם אלסנדרו דל פיירו, אחד מגדולי השחקנים של יובנטוס בכל הזמנים, התייחס לסיכויים שיש לביאנקונרי בגמר: "אני רואה יובנטוס טובה. בגמר זה תמיד סיפור אחר. שתי הקבוצות באות בכושר טוב, וליובנטוס יש את הכישרון והיכולת להצליח. מרקיזיו אמר שיש ליובנטוס סיכוי של 50 אחוז לנצח? אני מסכים איתו". על כך שהוא יחזור לאצטדיון בברצלין בו הניף את גביע העולם עם איטליה אמר הנסיך: "היה מרגש, ויהיה כיף לראות שוב את האצטדיון הזה".

ב-'מארקה' אספו לקליפ אחד את שידורי השער של מסי בגמר הגביע מול בילבאו ב-16 שפות שונות. אתם מוזמנים להתרשם ממנו כאן

ליאונל מסי ברצלונה חוגג עם דני אלבס. רויטרס
אקסטה חובקת עולם. ליאונל מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully