וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני: "באיטליה מסי לא היה נותן גול כמו שכבש בגמר הגביע"

בלם יובנטוס החל במלחמה הפסיכולוגית לקראת גמר הצ'מפיונס: "הכדורגל בלה-ליגה טוב יותר מאשר בסרייה A, אבל ההגנות הרבה יותר גרועות", אך הוסיף: "הוא אלוהי הכדורגל כרגע"

ג'ורג'יו קייליני שחקן יובנטוס. AP
פותח במלחמה הפסיכולוגית. קייליני/AP

גמר ליגת האלופות ממש מעבר לפינה והאווירה מתחממת. ג'ורג'יו קייליני, אחד השחקנים שהאחריות לעצור את ההתקפה האדירה של ברצלונה תיפול עליהם יותר מכל, התראיין היום (שני) לקראת המשחק הגדול ופתח במלחמה הפסיכולוגית: "אין ספק שהגול של מסי בגמר הגביע מול בילבאו היה גול גדול", אמר בלם יובנטוס, "אבל אני לא חושב שהוא היה מסוגל לכבוש שער דומה בליגה האיטלקית. אצלנו ההגנות הרבה יותר טובות מאשר בספרד. הכדור בלה-ליגה טוב יותר מאשר בסרייה A, אבל ההגנות הרבה יותר גרועות".

קייליני הוסיף: "מסי הוא אלוהי הכדורגל כרגע. קשה להשוות בינו לבין מראדונה, פלה ואחרים, אבל הוא כנראה השחקן הטוב בעולם ב-30 השנים האחרונות. מסי הוא מסי, הוא כובש מתי שהוא רוצה וננסה להגביל אותו כמה שאפשר. הוא ברמה אחרת לגמרי".

לקראת המפגש הפיקנטי עם לואיס סוארס, חלוץ ברצלונה שנשך את קייליני במהלך שלב הבתים במונדיאל האחרון במשחק בין איטליה לאורוגוואי והושעה בשל כך לארבע חודשים, אמר קייליני: "כמובן שאומר לו שלום לפני המשחק ואלחץ את ידו. אפילו אתן לו חיבוק. כל מי שמכיר אותי, יודע שאין שום בעיות מצדי. שום דבר לא השתנה, זה יהיה כמו לשחק מול בנזמה או צ'יצ'ריטו. אצטרך להיות דרוך בגל התנועה שלו במגרש. הגיע לנו להיות בגמר ונבוא מלאים בצניעות. אם נהיה אמיצים ונצליח למנוע מבארסה להראות את האיכויות שלה, יש לנו סיכוי לנצח".

גם ג'אנלואיג'י בופון סיפק ציטוטים מעניינים מאוד לקראת שבת, והוא דווקא החמיא לפרעוש: "מסי הוא חייזר שמשחק עם בני האנוש. אנחנו מקווים שבשבת הוא יהיה כמו בן אנוש, כמו כל יתר השחקנים".

השער הגדול של מסי בגמר הגביע התחיל עם בריחה משלושה מגנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully