וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "אשמח לשחק מול בארסה, אשמח יותר לראות אותה מפסידה"

פול פוגבה מתכונן לגמר האלופות, מודה ש"זה חלום לשחק מול מסי" וטוען ש"ליובנטוס אין מה להפסיד". פירלו: "הוא יהיה הקשר הטוב באירופה". וגם: מסי ישחק בגמר עם נעל מיוחדת

פול פוגבה שחקן יובנטוס. רויטרס
והוא רק בן 22. פוגבה/רויטרס

פול פוגבה טוען ש"ליובנטוס אין מה להפסיד נגד ברצלונה" בגמר ליגת האלופות בשבת (21:45, ערוץ 2), אבל מבטיח שקבוצתו "תיתן הכל". בארסה מגיעה כפייבוריטית הברורה לגמר בברלין, אחרי שזכתה בצורה מרשימה באליפות ספרד ובגביע ונראית בכושר מצוין תחת הנהגתו של ליאונל מסי.

"כולנו יודעים איך בארסה משחקת, יש להם את ההתקפה הכי טובה בעולם", אמר הקשר הצרפתי, "אפשר לעשות את כל ההכנה הטקטית שבעולם, אבל לא זה מה שינצח עבורך את המשחק. נצטרך להיות אגרסיביים, ואולי שיהיה לנו גם מעט מזל. אנחנו יודעים שאנחנו לא פייבוריטים, אבל ניתן הכל. זה הגמר, אי אפשר לדעת מה יקרה".

פוגבה בן ה-22 גם התייחס לכוכב הלוהט של בארסה: "מסי הוא מסי, הוא כנראה הכדורגלן הטוב בעולם כרגע, יהיה חלום לשחק מולו. אנחנו כבר יודעים שברצלונה קבוצה גדולה, אולי הטובה בעולם, אבל זה הגמר, ואין לנו מה להפסיד. אשמח לשחק מולה, אבל אשמח יותר לראות אותה מפסידה". על עתידו אמר פוגבה ש"מעולם לא אמרתי שזה יהיה המשחק האחרון שלי ביובה, אנשים מאמינים למה שהם רוצים".

אגב, בתקשורת האנגלית ממשיכים להתעסק בהחלטה של מנצ'סטר יונייטד לשחרר את פוגבה. "אני שמח שהחלטתי לעבור לטורינו", אמר, "אני ממש לא מתחרט על זה, אני מאושר פה ונהנה. אני בגמר ליגת האלופות עם יובנטוס, לא עם מנצ'סטר, כך שאפשר להגיד שהדברים מסתדרים".

אנדראה פירלו המשיך את השבחים על פוגבה וטען ב"מירור" ש"אם הוא ימשיך ככה, הוא יהפוך לקשר הכי טוב באירופה, ובגילו הוא יוכל להחזיק בתואר הזה הרבה שנים.

"אני לא מבין איך מנצ'סטר יונייטד שחררה אותו. כשאתה מסתכל על הקישור שלהם, אתה מבין שהם בהחלט זקוקים לו. אולי זה היה משהו אישי של אלכס פרגוסון איתו, כי זה בטח לא עניין של יכולת. פוגבה אף פעם לא אהב לדבר על הסיבות שבגינן עזב, אבל מבחינת יובנטוס אלו היו חדשות מצוינות".

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. GettyImages
"לא מבין איך מנצ'סטר יונייטד שחררה אותו". פירלו/GettyImages

* ליאו מסי ישחק עם נעל מיוחדת בגמר האלופות, שעוצבה במיוחד על ידי אדידס ותושק במשחק הגדול בברלין. שם הנעל: Messi15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully