וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים דורש שהבקרה התקציבית תחלט את הערבויות של אליצור אשקלון

שחקני הקבוצה מהלאומית לא קיבלו את שכרם בארבעת החודשים האחרונים אחרי שההנהלה הפרה את הסיכומים עם ארגון השחקנים

שחקן הפועל חולון, אבי אליהו. עדי אבישי, מנהלת ליגת העל בכדורסל
לא קיבלו משכורות. אבי אליהו/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עדי אבישי

ארגון שחקני הכדורסל פנה ליו"ר הבקרה התקציבית של האיגוד, עו"ד משה דרוקר, בדרישה לחלט את הערבויות של אליצור אשקלון מהליגה הלאומית. שחקני אליצור אשקלון לא קיבלו את מלוא שכרם בארבעת החודשים האחרונים והנהלת הקבוצה הפרה את רוב הסיכומים אליהם הגיעה במו"מ מול ארגון השחקנים.

במכתב הפניה ליו"ר הבקרה, מזכיר יו"ר ארגון השחקנים וראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ניר אלון, כי במכתב שכתב דרוקר להנהלת הקבוצה לפני כשבועיים הוא הזהיר שאם החוב לא ישולם הוא ייאלץ לעשות שימוש בבטוחות שנמצאות אצלו וכי הגיעה השעה לעשות זאת ולשלם את שכר השחקנים.

כזכור, מפתיחת העונה שחלפה המצב הכלכלי בקבוצה הדרומית היה בכי רע. העובדה כי עיריית אשקלון סירבה לשתף פעולה עם ההנהלה הנוכחית גרמה לכך שהתקציב לא הגיע והשחקנים לא קיבלו את שכרם מתחילת העונה ואף פתחו בשביתה.

בקרת התקציבים הודיעה במהלך העונה לקבוצה כי אם לא תשלם את המשכורות תאבד את האישור הזמני שניתן לה להמשיך להופיע, אך בסופו של דבר מהלך העברת הקבוצה לעמותה חדשה ששיתפה פעולה עם העירייה לא נעשה. למרות זאת, עיריית אשקלון העבירה חלק מהתקציב שהספיק לתשלום חלק קטן מהמשכורות. מלבד משכורות לשחקני ואנשי הקבוצה הבוגרת, חייבים בקבוצה כסף גם לאנשי מחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully