וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שחקני אליצור אשקלון יפתחו בשביתה

17.12.2014 / 23:56

לאחר שעיריית אשקלון לא הגיעה לסיכום על לקיחת השליטה על הקבוצה מידי ההנהלה, והשחקנים לא קיבלו בשכרם, יושבתו האימונים. השחקנים הבכירים עשויים לעזוב בימים הקרובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיריית אשקלון, שלא מוכנה להעביר כספים לקבוצה כל עוד ההנהלה הנוכחית היא זאת ששולטת במועדון, פוצצה את מתווה תוכנית ההבראה. ראש העיר אשקלון איתמר שמעוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני אליצור אשקלון, מצמרת הליגה הלאומית, צפויים לפתוח ביום חמישי בשביתה ללא הגבלת זמן. יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון הודיע היום ליו"ר הקבוצה יעקב וקנין, כי השחקנים פטורים מהגעה לאימונים ועד לקבלת חוב שכרם. "אנא דאג לכך בהקדם כפי שהבטחת לי", ביקש אלון מוקנין במכתבו. במקביל ביקש אלון בימים האחרונים מבקרת התקציבים להשתמש בערבויות המופקדות אצלה כדי לשלם את שכר השחקנים, שלא זכו לתשלום מאז פתיחת העונה.

המשבר הכלכלי באשקלון נתן את אותותיו במשחקים האחרונים, כשהקבוצה כמעט ולא התאמנה לקראת משחקיה. בימים האחרונים היה נדמה כי מסתמן פיתרון לבעיה, אך עיריית אשקלון, שלא מוכנה להעביר כספים לקבוצה כל עוד ההנהלה הנוכחית היא זאת ששולטת במועדון, פוצצה את מתווה תוכנית ההבראה. שחקני אשקלון הגיעו בסופו של דבר למשחק החוץ בכפר בלום נגד הפועל גליל עליון, אך מרכוס מור, הזר המוביל של הקבוצה, סרב לעלות לשחק. בסופו של דבר הפסידה אשקלון 105:90, הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

על פי גורמים המקורבים להנהלת הקבוצה, אם לא יהיה פיתרון בימים הקרובים, היא תיאלץ לשחרר את השחקנים המובילים רביב פיטשון, אבי אליהו, דודו שמריז ושני הזרים מור ו-וונדל מקיניס, ולהתבסס על שלישיית הישראלים שישארו - יפתח בוכמן, אלן סקוורר ואחיעד בוקרא.

דודו שמריז אליצור אשקלון. קובי אליהו
אם לא יהיה פתרון, הוא עשוי להיות משוחרר. דודו שמריז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully