וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה לאשקלון: שלמו את הכסף או שתאבדו את האישור להופיע בלאומית

22.12.2014 / 13:56

הקבוצה שכיכבה עד לאחרונה בליגת העל קרובה להפסקת פעילות לאחר שלא שילמה משכורות מתחילת העונה. אם לא תעביר התחייבות מהעירייה או תשלם 750 אלף שקלים לבקרה, לא תוכל לשחק בליגה השנייה

אוהדי אליצור אשקלון. מגד גוזני
איום ממשי על הקבוצה. אוהדי אשקלון/מגד גוזני

האם אליצור אשקלון תאבד את האישור להשתתף בליגה הלאומית ותתקרב להפסקת פעילות? לוואלה! ספורט הגיע הבוקר (שני) מכתב מטעם יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, עורך דין ד"ר משה דרוקר, לפיו אם לא יועברו על ידי הקבוצה סכום של 750 אלף שקל לבקרת התקציבים, תאבד הקבוצה את האישור הזמני שהיא מקבלת להופיע למשחקי הליגה הלאומית. אפשרות שנייה שניתנה לקבוצה היא להעביר התחייבות של עיריית אשקלון בעשרה הימים הקרובים להעברת הכסף עד ה-15 לינואר, ואז תאפשר בקרת התקציבים לקבוצה לפעול ללא משיכת הערבויות מהבקרה.

מתחילת העונה שחקני ומאמני אשקלון לא מקבלים שכר לאחר שעיריית אשקלון החליטה שלא להעביר להנהלה הנוכחית תקצוב בשל מחלוקת על התנהלות ההנהלה בשנים האחרונות. על פי גורמים שונים הקבוצה מצויה בגירעון של 3 מיליון שקלים, ועד שלא תתחייב ההנהלה לעזוב את הקבוצה, בעירייה לא מוכנים להעביר את הכסף. שחקני הקבוצה היו יכולים לפתוח בשביתה, אך לעת עתה ממשיכים להופיע לאימונים ולמשחקים.

שחקן עירוני אשקלון מרכוס מור. מגד גוזני
יכלו לשבות, אך עדיין באים לאימונים. מור/מגד גוזני

במכתב, שנשלח בין היתר לבכירי עיריית אשקלון ואיגוד הכדורסל נכתב כי, "נדרש להעביר אלינו סך של 750 אלף שקלים, תוך 10 ימים ממועד מכתבנו (נשלח ב-21 לדצמבר, א.ש) ולכל המאוחר עד ליום 30 בדצמבר 2014, אלא אם תתקבל התחייבות מוחלט של העירייה, או לחילופין על הקבוצה לשלם לשחקניה ומאמניה את השכר שבפיגור ולהעביר אלינו אסמכתאות ואישורים משחקני ומאמן הקבוצה על ביצוע הנ"ל. ככל שלא תתבצע בפועל אחת משתי החלופות הנ"ל, אזי ניאלץ להציג לפרגון בבנק את ההמחאות שהופקנו בידנו כבטוחות לתקציב הקבוצה. התמורה הכספית שתתקבל ממימוש הבטוחות, תשמש לטובת פירעון חובות הקבוצה, בהתאם להוראות תקנון ביקורת התקציבים".

באשקלון ניסו לבקש ארכה של 30 ימים נוספים לאחר פיצוץ במגעים בין ההנהלה לעיריית אשקלון על הזרמת הכספים לקבוצה, אך בבקרה דחו את הבקשה, "מכל האמור לעיל עולה כי לקבוצה אין תזרים מזומנים להתנהלותה השוטפת ובשל כך קיים פיגור מהותי בתשלומי השכר, מצב שאנו לא יכולים לקבלו ולא ניתן עוד להמתין בעניין. הרינו להודיעכם על אי הארכת האישור הזמני שניתן לתקציב הקבוצה בתוקף מ-30 בדצמבר 2014, אלא אם יתקבל אישור כאמו בסעיפים 5, 6 ו-7 לעיל, כל זאת לעונת 2014/15, על כל המשתמע מכך, לרבות אי מתן אישור לקבוצה, בשלב זה, להתחרות בליגה הלאומית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully