וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "רג'וב מרגיש שניצח? מה שחשוב שאנחנו עדיין בפיפ"א"

יו"ר ההתאחדות נחת לאחר מניעת הדחתה של ישראל מפיפ"א ואמר: "היה קשה לעצור את רג'וב לפני, ותאמינו לי שניסינו בכל דרך". על התמיכה בבלאטר: "פיפ"א עמדה בסיכום". גילת: "המניעים של רג'וב לא היו ספורטיביים"

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי היום הסוער בקונגרס פיפ"א, בסיומו משך ג'יבריל רג'וב את הצעתו להשעיית ישראל מארגון הכדורגל העולמי, נחתו היום (שבת) בארץ יו"ר ההתאחדות עופר עיני, ממלא מקומו תמיר גילת, המנכ"ל רתם קמר והיועץ המשפטי עו"ד אפרים ברק וסיכמו את העבודה המאומצת שהושקעה כדי להסיר את היום.

כל הדיווחים על הבקשה להדיח את ישראל

הפלסטינים משכו את הצעתם להשעיית ישראל ברגע האחרון

כולם ניצחו: יניב טוכמן מסכם את היום הסוער של ישראל בקונגרס

בעולם הערבי לועגים לג'יבריל רג'וב: "מכר אותנו כדי לחדש את תעודת ה-VIP בישראל"

ראש הממשלה נתניהו: "המאמץ הבינלאומי שלנו הביא לכישלון הרשות הפלסטינית"

עופר עיני יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יותם רונן
עופר עיני בנתב"ג/יותם רונן

עופר עיני אמר: "תשאלו את רג'וב למה הוא מרגיש שניצח. מה שחשוב שישראל עדיין בפיפ"א. המאבק שנתנו פה יגרום לרג'וב להבין שזו לא הדרך הנכונה. אני מקווה שהמהלך הזה אמר לו: עד כאן. אפשר להתקדם רק בדרך של הידברות ושיתוף פעולה. לפני הנסיעה לציריך נסעתי להתאחדות הפלסטינית בפרופיל נמוך במטרה לייצר פתרון. ג'יבריל החליט מהתחלה שהוא יילך עד הסוף, וזה מה שעשה. בהפסקה בין סעיף 11 לסעיף 15 של ההחלטה, בפגישה משותפת עם בלאטר, רג'וב לא היה מוכן לשום פתרון. היה קשה לעצור אותו לפני, ותאמינו לי שניסינו בכל דרך".

על בלאטר והחלטת ההתאחדות הישראלית לתמוך בו בבחירות למרות הכול: "בסופו של תהליך, הסיכום שלנו עם בלאטר היה כזה שבסוף פיפ"א עמדה בו. ארבע הנקודות שהצגנו בפני פיפ"א עברו בוועדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עופר עיני יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יותם רונן
גם הפגישה החשאית במשרדי ההתאחדות הפלסטינית לא עזרה. עופר עיני/יותם רונן

תמיר גילת, מללא מקום יו"ר ההתאחדות, הוסיף: "יש תחושת הקלה, הצוות עשה לילות כימים והייתה עבודה נפלאה כדי להגיע לתוצאה הזו. ידענו שהמניעים של רג'וב הם לא ספורטיביים. היו מניעים אישיים אינטרסנטיים שלו בתוך הרשות, כמי שרוצה להתמודד יום אחד על מקומו של אבו מאזן. בלאטר פוליטיקאי מאוד מנוסה, מאוד חלקלק, הוא בן 79 ועבר כבר את כל התרחישים שאפשר לדמיין, למרות שהשבוע אני מניח שה-FBI קצת הצליח להפתיע אותו.

"נראה שהטיימינג הזה של המעצרים יום לפני הקונגרס זה משהו שתוכנן היטב על ידי האמריקאים וחיבל במאמצי בלאטר, אבל זה גם טרף לנו את הקלפים כי הדברים כבר נראו סגורים. פתאום מדינות שידענו שהולכות איתנו גרמו לכך שיחסי הכוחות השתנו. בלאטר היה יותר לחיץ וחששנו שזה ישפיע על התוצאה הסופית. זו הייתה אמורה להיות חגיגה של הכדורגל, אבל לדאבוננו הרב הספורט והכדורגל דיברו שם הרבה פחות. לנושא שלנו לא היה כל קשר לספורט".

תמיר גילת, מתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יותם רונן
תחושת הקלה. תמיר גילת/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully