וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי לא התאמן ובספק, בלאט: "רוצה ליום ההולדת שהקאבס ינצחו"

כוכב קליבלנד סובל מפציעה ורק בסמוך למשחק הלילה (03:30, ספ' 5) יוחלט אם יהיה כשיר, המאמן הישראלי, שחגג 56: "אם הוא לא ישחק מישהו יחליף אותו וזה שיחליף אותו יצטרך להתעלות". לברון: "המרפק שלי בסדר, ואני פותח בחמישייה"

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. AP
דלבדובה בהיכון. אירווינג/AP

קליבלנד סיימה את הכנותיה למשחק מספר 2 בגמר המזרח נגד אטלנטה הוקס הלילה (03:30, ספורט 5), ומי שבספק למשחק הוא כוכב הקאבס קיירי אירווינג, הסובל מפציעה. מאמן קליבלנד דיוויד בלאט התייחס בתום האימון של קבוצתו למאץ' הצפוי לקבוצתו, ולמצבו של אירווינג: "קיירי עבר בדיקה והוא בספק למשחק, העניין הוא האם הוא מרגיש בריא כדי לשחק. זאת שאלה שהרופאים ידעו להשיב עליה. לפי מה שאני מבין, כמו בכל פציעה, זה שילוב של עמידה בכאבים ומצב פיזי נתון. אם הוא לא ישחק מישהו יחליף אותו וזה שיחליף אותו יצטרך להתעלות. דלבדובה עשה עבודה מצוינת העונה והוא עלה מהספסל ועזר לנו, אנחנו מאמינים בו והוא מוכן למשימה. ברור שקיירי נותן לנו הרבה ואנחנו נחסר אותו אם לא ישחק אבל אנחנו יכולים לשחק עם חמישייה אחרת ודלבדובה הוא הוא אופציה. קיירי לא התאמן, הוא שיחק כשהוא לא 100 אחוז אבל אני לא יודע אם יש משהו מסוים במשחק האחרון שגרם להחמרת הפציעה שלו".

גאון משוגע: כך בלאט הפך את כוכבו הפרוע לתקווה של הקאבס

הטעות וההתעלות: המהלך שאולי שינה את הכיוון בגמר המערב

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Matthew Stockman, GettyImages
רוצה ניצחון על אטלנטה וגם שלום עולמי. בלאט/GettyImages, Matthew Stockman

בלאט חגג היום (שישי) יום הולדת 56 ונשאל על ידי הכתבים מה הוא רוצה לקבל במתנה: "כל מה שאני רוצה ליום ההולדת שלי זה שהקאבס ינצחו, ושתהיו בריאים ושיהיה שלום עולמי, אה ועוד משהו, פתרון טוב לפיק אנד רול גבוה, עדיין לא מצאתי פתרון לזה". בלאט נשאל מהי מתנת יום ההולדת הכי טובה שקיבל בחייו והשיב: "כשהייתי ילד קיבלתי משאית מפלסטיק".

לברון ג'יימס התייחס למצבו של אירווינג: "אני מקווה שקיירי יהיה בריא וישחק ואנחנו נעזור לו. אני צריך לשחק את המשחק שלי, לעזור לחברים ולוודא שאנחנו מוכנים. צריך להשאיר הכול על הפרקט. המרפק שלי בסדר, ואני פותח בחמישייה. לא משנה מי בחוץ, מי שנחשב לבא בתור יעלה וייתן הכול. אין לאף קבוצה יתרון, אנחנו נואשים כמו שהיינו במשחק הראשון וננסה לנצח גם בזה. גם אטלנטה סובלת מפציעות, אני מתרכז בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הבעלים של הקאבס דן גילברט שלח לבלאט ברכה עם עקיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully