וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת הניצחון של אוחיון לא חוקית? בנס ציונה חוזרים בהם מהטענות

19.5.2015 / 10:00

הכתומים פרסמו צילום מסך לפיו גארד מכבי תל אביב דרך על קשת השלוש בזריקה האחרונה, אך לאחר מכן פרסמו הודעה חדשה: "התברר שלא כך הם פני הדברים, השיפוט היה ללא דופי"

one

אכזבה גדולה מאוד שררה אמש (שני) בעירוני נס ציונה לאחר ההפסד 89:88 למכבי תל אביב במשחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף. הכתומים שלטו לאורך שלבים ארוכים של המשחק, והוליכו בפער גדול בדקות האחרונות, אך שתי שלשות של דווין סמית' ויוגב אוחיון נתנו לצהובים את הניצחון.

אלא שכאן רק החלה הדרמה. במהלך הלילה שאחרי המשחק "גילו" אנשי נס ציונה בבדיקה שערכו כי אוחיון דרך על קשת השלוש בזריקה שקבעה את תוצאת המשחק, 7 שניות לסיום. בקבוצה הביעו אכזבה, אחרי שהשופטים הלכו אל המוניטור כדי לבחון את הזריקה וקבעו כי אוחיון לא דרך על הקשת.

הקבוצה פרסמה ברשתות החברתיות השונות את "התמונות המפלילות", אך מאוחר יותר הבוקר חזרו בהם מההאשמות.

"למרות הפרסום בכלי התקשורת, אין למועדון עירוני נס ציונה שום טענה כלפי השופטים במשחק, ששפטו ללא דופי", הודיעה הקבוצה, "הפסד נבע אך ורק מסדרת טעויות שלנו, וכל ניסיון לתלות את ההפסד לטעות שיפוט כזאת או אחרת הוא מוטעה ולא נכון.

"בלילה שלאחר המשחק פורסמו צילומים מזווית מסוימת שבהם לכאורה דרך יוגב אוחיון על הקו בזריקה האחרונה. התברר שלא כך הם פני הדברים. צילומים אלה הוסרו מהרשתות החברתיות".

כזכור, בנס ציונה כבר האשימו ואמרו במהלך הלילה: "אין פה שום מקום לספק, אוחיון דרך על הקשת, והמשחק היה צריך ללכת להארכה. זאת לא הפעם הראשונה שהמוניטור לא חושף את כל הזוויות כפי שהוא אמור לעשות, וזה פגע בנו גם בתחילת הסיבוב השלישי, כשגילי כהן הלך למוניטור ולאחר שהוא לא פעל, קבע על פי החלטתו". כאמור, הטענות התבררו כלא נכונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה פספוס, היינו איפה שרצינו להיות ושתי שלשות גדולות של מכבי הביאו להם את הניצחון", אמר הקפטן מאיר טפירו שנחסם במהלך האחרון בניסיון לנצח את המשחק על ידי אלכס טיוס, "אנחנו קובצה חדשה שרק שנה שנייה בפלייאוף וצריכים לקבל ניסיון מהמעמדים האלה. אני שמח שהגענו לכאן אבל מאוד עצוב לי על ההפסד כי המשחק כמעט היה שלנו. בסדרה הזאת מכבי היא הפייבוריטית ללא ספק, גם אם היינו מנצחים הפעם. קשה לנו להציג כדורסל טוב ולעשות משחקים טובים כקבוצה וכשחקנים. אנחנו רוצים לעשות כל מה שאנחנו יכולים בהמשך".

על היכולת של קבוצתו הוסיף הגארד בן ה-40 שקלע 13 נקודות, "זו הייתה הזדמנות גדולה לנצח, אחרי תקופה ארוכה שיחקנו כדורסל חכם וטוב ואני גאה החברים שלי שלא התפרקנו ולא באנו לגמור את העונה, אנחנו רוצים פשוט לשחק טוב. נצטרך להראות יכולות מנטליות גדולות במשחק הבא כדי לעשות עוד משחק כזה. מכבי מנוסים, בשבילנו זה פעם ראשונה וכמועדון זה טוב לנו להמשך. הניסיון הוא זה שהכריע ומגיע למכבי כל הכבוד על כך".

עדכון ראשון: 9:00

עוד באותו נושא

וזה עוד יכול להיות גרוע יותר: על הסימנים המדאיגים במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה גיל אמיתי שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
"זאת לא הפעם הראשונה שהמוניטור לא חושף את כל הזוויות כפי שהוא אמור לעשות". נס ציונה זועמת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully