וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פייסטה", "הירואי", "כן, יובה, כן"

באיטליה חגגו את חזרת יובנטוס לגמר אחרי 12 שנה. קייליני: "משוכנעים שאפשר לנצח", טבס: "חייבים להתכונן טוב למסי". וגם: החגיגות בחדר ההלבשה והרשת מתכוננת למפגש המחודש בין קייליני לסוארס

יובנטוס חוגגת. רויטרס
מגיע להם. שחקני יובנטוס חוגגים את ההעפלה/רויטרס

יובנטוס עשתה את זה. 12 שנה אחרי הפעם האחרונה שהגברת הזקנה ביקרה בגמר ליגת האלופות, היא סיימה ב-1:1 נגד ריאל מדריד והשלימה 2:3 בסיכום שני המשחקים. אלברו מוראטה, אותו שחקן שריאל מדריד ויתרה עליו אחרי שלא נתנה לו צ'אנס, היה אחראי לשער השוויון שלמעשה העלה את האיטלקים לגמר ומחק את היתרון של כריסטיאנו רונאלדו בפנדל בדקה ה-33.

עיתוני איטליה חגגו את ההישג, כאשר ב"גאזטה דלו ספורט" כינו את ההישג כ"פייסטה" מלשון חג, וציינו כי "יובה נתנה משחק משוגע מול ריאל, ועכשיו כולנו הולכים לברלין". ב"קוריירה דלו ספורט" בחרו בכותרת "הירואי" וציינו כי מוראטה ענה לרונאלדו. ב"טוטוספורט" הגדירו זאת עם "כן, יובה, כן".

יובנטוס העפילה לגמר ליגת האלופות

בופון: "זה כנראה גורל. לא נהיה תיירים בגמר"

הגברת הזקנה שומרת על זהות מקומית מובהקת: הבלוג של יוכין

כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת גמר ליגת האלופות

המהלך המדויק של ליגת האלופות: הנקמה של מוראטה

צפו במהלך המדויק של אלברו מוראטה מול ריאל מדריד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער "טוטוספורט"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער "קוריירה דלו ספורט"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער "גאזטה דלו ספורט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שדאג להעביר את המחמאות ממנו אל השחקנים הוא מסימיליאנו אלגרי, ששיבח: "יש לי קבוצה נפלאה של שחקנים. זה היה חצי גמר מרשים עם הזדמנויות לשתי הקבוצות, למרות שהיינו צריכים לעשות יותר מההזדמנויות שהגענו אליהן במחצית הראשונה. השגנו את המקום שלנו בגמר, ועכשיו אנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה. במחצית השנייה היו להם שניים או שלושה מצבים ודאיים, כמו שלנו היו, ולכן אני לא יכול להגיד שום דבר לקבוצה על מה שעשתה עכשיו ובמשך כל השנה".

אגב, מכיוון שגמר ליגת האלופות חל ב-6 ביוני, גמר הגביע האיטלקי נגד לאציו יזוז מה-7 ביוני ל-20 במאי. "ברצלונה היא יריבה שכמעט בלתי אפשרי לשחק נגדה, אבל זה משהו שונה מלהתמודד איתם בשני משחקים או כאשר אתה משחק מולם משחק אחד. הכול יכול לקרות", הדגיש אלגרי האופטימי.

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי מחבק את אנדראה פירלו. רויטרס
"ברצלונה היא יריבה שכמעט בלתי אפשרי לשחק נגדה, אבל זה משהו שונה מלהתמודד איתם בשני משחקים או כאשר אתה משחק מולם משחק אחד". אלגרי ופירלו/רויטרס

קרלוס טבס מצפה למפגש עם מסי: "אני חושב שהקבוצה שיחקה שני משחקים נהדרים ועכשיו אנחנו יכולים להגיע לברלין. הדבר החשוב היה להעפיל מכיוון שיובנטוס לא הייתה הרבה זמן במעמד הזה. אנחנו צריכים להשיג את הניצחון. אנחנו נתמודד מול מסי הטוב ביותר, ולכן אנחנו חייבים להתכונן טוב מאוד למשחק. הוא פנומן ואני חושב שיהיה משחק נהדר".

ג'ורג'ו קייליני כבר סופר את הרגעים עד הגמר: "זה המשחק הכי נהדר וחשוב בקריירה שלי כמו שהוא בשביל כל אחד. הוכחנו שאנחנו ראויים להיות במעמד הזה, ולכן נגיע לברלין כשאנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לנצח מכיוון שאנחנו חזקים ואנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. זה היה לילה נהדר ואנחנו רוצים ליהנות מזה עד הסוף מכיוון שזה לא קורה כל יום". על הפנדל שנשרק לחובתו אחרי התפיסה של חאמס רודריגס, אמר: "על הדשא זה היה נראה כמו החלטה מוגזמת, אבל בהילוך החוזר נגיעה כזו יכולה להסתיים עם פנדל".

שחקן יובנטוס ג'ורג'יו קייליני חוגג עם הקהל. רויטרס
"זה היה לילה נהדר ואנחנו רוצים ליהנות מזה עד הסוף מכיוון שזה לא קורה כל יום". קייליני/רויטרס

אבל עם כל הכבוד, כוכב הערב היה אלברו מוראטה, שכבש נגד האקסית, ואמר: "אני שמח מאוד. קודם כל, אני מודה לאוהדים שהיו באצטדיון ואני אומר שניתן את הכול כדי לנצח בגמר. זה יהיה קשה מאוד, אבל נוכל לעשות את זה נגד ברצלונה בברלין. המועדון לא היה 12 שנה בגמר האלופות, אבל אנחנו יכולים להמשיך לצמוח ולחלום". על הסיטואציה הקשה שבה הבקיע נגד קבוצתו לשעבר, אמר מוראטה: "המצב הזה היה קשה עבורי. לא חגגתי, אבל פשוט עשיתי את העבודה שלי".

לקראת המפגש הצפוי בין קייליני ללואיס סוארס, הרשת התמלאה בציוצים וממים סביב המפגש המסקרן אחרי הנשיכה המפורסמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully