וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: הנקמה של אלברו מוראטה

פלורנטינו פרס אמר ש"הוא לא מספיק טוב לשחק בריאל מדריד", אז מוראטה עבר ליובנטוס, רק כדי לחזור לברנבאו ולשים את כל הלב בכדור ששלח את אלופת אירופה הביתה ואת אלופת איטליה לברלין

המהלך המדויק, אלברו מוראטה, חצי גמר ליגת האלופות 2015. AP, עיבוד תמונה
המהלך המדויק, אלברו מוראטה, חצי גמר ליגת האלופות 2015/עיבוד תמונה, AP

שער אחד היה לאלברו מוראטה במסע של ריאל מדריד לעבר הדסימה בליגת האלופות בעונה שעברה. שני שערים הוא כבש נגדה העונה במדי יובנטוס, כדי לנשל את קבוצתו לשעבר מהתואר האירופי ולמנוע קלאסיקו בגמר בברלין.

מוראטה הלך בדרכו של פרננדו מוריינטס, עוד אקס ריאל שהבקיע לרשתה במדי מונאקו בשני המשחקים ברבע גמר 2004. אמש (רביעי) במצב של 0:1 לזכות ריאל מדריד, הספרדי של יובנטוס המתין ברחבה וראה את פול פוגבה נוגח לעברו. מוראטה הקדים את טוני קרוס, השתלט עם החזה, נתן לכדור לקפץ פעם אחת ואז הניף את רגל שמאל מ-10 מטרים, עם כל הלב, וירה כדור חזק שקיפץ שוב על הדשא, עבר בדיוק בין חברו פטריס אברה לרפאל וראן, וחמק מידיו של איקר קסיאס. השוער המקומי רק הדף אל הרשת.

החלוץ אמנם לא חגג את שער השוויון, אבל החברים השתוללו משמחה בשבילו ודאגו לשמור על ה-1:1 כדי להפוך את השער למשמעותי מאין כמוהו. מוראטה, הוא ולא אחר, האיש עליו אמר נשיא המועדון פלורנטינו פרס ש"הוא לא מספיק טוב כדי לשחק בריאל מדריד", שלח את הבלאנקוס הביתה וקבע כי הם ככל הנראה יסיימו עונה ללא תואר גדול. הוא, לעומת זאת, כבר זכה באליפות עם יובנטוס ועוד עשוי להוסיף את הגביע האיטלקי וליגת האלופות.

נראה שהצעד שעשה בקיץ השתלם ואפשר לו לסגור חשבון בצורה מושלמת. בשורה התחתונה: מוראטה ניצח את ריאל. בגמר בברלין, הוא יהיה אלוף אירופה היחיד שיגיע להגן על התואר. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully