וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ד העליון המיר את עונש הרדיוס: בני יהודה תחגוג בבלומפילד

אחרי שכבר הבטיחה את חזרתה לליגת העל, העולה החדשה תוכל לערוך חגיגת עלייה רשמית במגרשה הביתי ביום שני מול אחי נצרת. עונש הרדיוס בפועל הומר לשני משחקי רדיוס על תנאי, הקנס נותר בעינו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל המיר היום (שלישי) את עונש הרדיוס של בני יהודה לעונש על תנאי, וכך יתאפשר לאלופת הליגה הלאומית לחגוג את עלייתה לליגת העל עם האוהדים בבלומפילד ביום שני, אז תארח את מכבי אחי נצרת.

למרות הפסד 4:3, בני יהודה חזרה לליגת העל

אבוקסיס צהל: "הרביעייה הכי מתוקה שקיבלתי בחיים שלי"

המבחן הגדול של בני יהודה ואוהדיה

אלבום עליית הליגה של בני יהודה

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
מוכנים לחגיגות בבלומפילד. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

כזכור, על בני יהודה נפסק עונש של משחק רדיוס (עם קהל) בפועל, בעקבות זריקת זיקוק והתפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל כפר סבא. בסופו של דבר, בית הדין העליון החליף את העונש בשני משחקי רדיוס על תנאי, שתקופתו תהיה למשך שנה. התנאי יופעל בכל מקרה של עבירת התפרעות אוהדים או התנהלות לא הולמת. הקנס בסך 25 אלף שקלים נותר בעינו.

בהחלטה נכתב: "אלמלא חזר בו עתה התובע מסעיף האישום המקורי, ועמדתו בפנינו כי אין מקום להטלת עונש רדיוס בפועל, היינו רואים לנכון לאשר את הענישה שנקבעה בבית הדין דלמטה. ברם, אין להתעלם מעמדתו של התובע בפנינו ויש להקנות לה משקל הולם, במיוחד בהינתן העובדה כי הבחירה בסעיפי העבירה שעל סמכם יוגש אישום נתונה בידי התובע. יצויין עוד כי בהחלטתנו להימנע מהטלת עונש של משחק רדיוס בפועל, איננו מייחסים משקל לכוונותיה של המערערת לקיים חגיגת עלייה לליגת העל. זהו שיקול חיצוני למהות העבירה ונסיבותיה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully