וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "זו הרביעייה הכי מתוקה שקיבלתי בחיים שלי"

8.5.2015 / 18:13

מאמן בני יהודה חוגג את העליה: "מאמין שנוכל לבנות קבוצה שתחזור לחלק העליון של ליגת העל". גלבאן: "מרגיש בבית, רוצה להישאר". בלדוט: "חזרנו למקומנו הטבעי, נתקע יתד בליגת העל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
כיף לראות אותם שוב בליגת/ברני ארדוב

ברוכים השבים, בני יהודה. אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, שבו הערב (שישי) הזהובים לליגת העל כשהפסידו 4:3 להפועל רמת גן בתום משחק משוגע, אך זכו מההפקר בשל איבוד הנקודות של בני לוד במשחק המקביל (1:1 עם הפועל עפולה). יוסי אבוקסיס ושחקניו יכולים לחגוג אחרי עונה מוצלחת מאוד, במהלכה הוליכו את הטבלה כמעט לכל אורך הדרך.

בנוהל אליפות, שחקנים פתחו שמפניות ודליים של מים נשפכו על ידי אוהדים. משה דמאיו עבר מקלחת כפולה ונראה "סחוט". יוסי אבוקסיס היה מעט מאופק ונראה היה שהוא מנסה לעכל את כל מה שעבר בעונה הזאת. על אף החגיגות, בקבוצה קיבלו בצורה מאופקת את העלייה. גם בשל ההפסד וגם בשל הקללות של לא מעט אוהדים לאורך המשחק. אחד השחקנים אמר: "ברור שאנחנו שמחים שעלינו ליגה אבל אף אחד לא רצה לסיים ככה עם הפסד ואוהדים מקללים. חבל, אבל נקווה שהחגיגה במשחק הבא בבית תהיה החגיגה האמיתית".

"זו הרביעייה הכי מתוקה שקיבלתי בחיים שלי וההפסד הכי מתוק בחיים שלי", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "זה מבאס להפסיד ולהיראות כמו שנראינו היום. חבל, אבל נחליק את ההפסד הזה. זה היה רע מאוד, בעיקר במחצית הראשונה, לא שמרנו טוב ושום דבר לא היה טוב. עשינו בלגן במחצית השנייה, זה כדורגל שמאמנים לא אוהבים, אבל אני שמח שאנחנו בחזרה בליגת העל".

הבעלים משה דמאיו אמר: "אי אפשר לקרר את השמחה שיש לי בלב. עברנו שנה קשה בעונה שעברה. הייתה לנו תקלה בעונה שעברה ביחס ל-12 השנים האחרונות. בני יהודה בכל שנה בצמרת הליגה, חוץ מעונה אחת. לצערי בעונה שעברה קרתה לנו תקלה חמורה, אבל שינסנו מתניים. הבטחתי בשנה שעברה שנחזור לליגת העל וחזרנו בגדול לליגת העל. כל החיים זה בית ספר, נשמח כמה ימים, תנו לנו לחשוב ולראות מה אנחנו עושים ואיך אנחנו עושים. בנינו השנה קבוצה חזקה לליגה השנייה. יש לנו סגל שחקנים עמוק ורחב, אבל עדיין בכדורגל אין ביטחון. אני שמח שהסגל סיפק את הסחורה והחזיר את הקבוצה לליגת העל, גם הצוות המקצועי. לא עשינו הכנות לעונה הבאה עדיין".

שחקני בני יהודה מניפים את המאמן יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
המאושר. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

פדרו גלבאן: "למרות שזאת ליגה שנייה זאת חוויה. אני מרגיש כאן בבית ותמיד רוצה להמשיך כאן. אני לא רוצה להתעסק במה שהיה בקיץ, אני אוהב את בני יהודה והיא כמו משפחה בשבילי. אני מאמין שיבנו כאן קבוצה שתוכל לחזור לחלק העליון של הליגה הראשונה, יש פה הרבה כישרונות צעירים שיהיה להם הרבה יותר קל בליגת הראשונה".

דלה איינוגבה: "אני מאוכזב שעשיתי טעות בגול אבל זאת הרגשה מאוד טובה להעלות. הרגשתי רע מאוד בחלק שלי בירידה, היו לי רגעים רעים והרגשתי חייב לעלות ליגה עם הקבוצה. אני מאוד שמח, מגיע למועדון הזה להיות בליגת העל ובצמרת שלו. אני רוצה להודות למשה דמאיו וכולם שחיזקו אותי לאורך השנה האחרונה ונתנו לי גב גדול".

איציק עזוז: "רגע שמח מאוד, עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לרגע הזה. אין מאושר ממני, כי חזרנו למקום הטבעי לנו. אולי הגענו קצת שאננים היום, המשחק לא היה טוב. יש משחקים כאלה. חבל שלא עלינו עם ניצחון, אבל זה עדיין מתוק ואנחנו מאושרים מאוד. עלינו ליגה כקבוצה".

אסי בלדוט: "בעלייה הקודמת זה היה מחזור אחרון, אבל כל עלייה היא מתוקה. עשינו צעד חשוב מאוד למועדון הזה. מגיעה מילה טובה לכולם במועדון הזה. חזרנו למקום הטבעי ואני מקווה שתיבנה קבוצה טובה שתתקע יתד בליגת העל. היה ממש לא קל העונה, קבוצות הסתגרו ונתנו הכול מולנו, אבל מה שחשוב שבני יהודה חזרה למקום הטבעי שלה. בשנים האחרונות, חוץ מהעונה בה ירדנו, היינו טובים. אבל אני מאמין שבני יהודה תתקע יתד ותהיה קבוצה טובה בליגת העל"

עוד באותו נושא

יוסי אבוקסיס מתארח במדור "עונג שבת"