וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "הניצחון העצוב בחיים שלי", קלינגר: "כבר לא תלוי בנו"

מאמן הפועל פתח תקוה יודע שתוצאות המחזור לא מותירים סיכוי לקבוצתו לשרוד בליגת העל: "גם נס לא יעזור". אשדוד מתחת לקו האדום, מאמנה מאמין: "מקווה שבשבוע הבא אשמח, שום דבר לא גמור"

ברני ארדוב

הדרמה בתחתית הגיעה הערב (שבת) לשיא נוסף, כשבאצטדיון הי"א נפגשו מ.ס אשדוד והפועל פתח תקוה לקרב תחתית סוער ורב-ארועים, בסיומו ניצחו הכחולים 2:4 אבל נותרו עם סיכוי קלוש לשרוד בליגת העל. מ.ס אשדוד, שרשמה משחק 14 ברציפות ללא ניצחון, ירדה מתחת לקו האדום, ואילו הפועל פתח תקוה יכולה למצוא את עצמה בליגה הלאומית כבר ביום שני הקרוב אם הפועל עכו תסיים בתיקו את משחקה נגד מכבי נתניה. הפועל פתח תקוה צריכה לנצח את הפועל רעננה במחזור הסיום ולקוות שהפועל עכו תפסיד פעמיים כדי להישאר בליגת העל.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
הניצחון הגדול באצטדיון הי"א לא שיפר את מצבה של הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

מאמן הפועל פתח תקוה מנחם קורצקי הביע ייאוש בסיום: "הסיכויים כמעט אבדו, אני חושב שגם נס לא יעזור. אם היינו באירופה הייתי מאמין, אבל אנחנו נמצאים בישראל ואני לא מאמין שתהיה קבוצה שתצטרך לנצח ולא תנצח, לא יקרה. חבל. היו הרבה סיבות שהובילו למצב הזה, אבל זה לא הזמן. אני יכול להגיד שזה הניצחון הכי עצוב בחיים שלי. זה מועדון שהוא בין הגדולים בארץ, שהמקום שלו בליגת העל ואני מאמין שנחזור להיות אחד הגדולים. אני מאוד מאמין במועדון הזה".

מחזור הסיום בפלייאוף התחתון: כל התרחישים במאבק נגד הירידה

עלייה לצורך ירידה: כל הסיבות לירידה המסתמנת של הפועל פתח תקוה ללאומית

הצילו את המציל: כל הטעויות של קאלה דרשלר העונה

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה את מ.ס אשדוד 2:4

לכתבה המלאה
מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
"אם היינו באירופה הייתי מאמין, אבל אנחנו נמצאים בישראל ואני לא מאמין שתהיה קבוצה שתצטרך לנצח ולא תנצח, לא יקרה"/ברני ארדוב

על הסיטואציה הקשה אליה הגיעה הקבוצה אמר קורצקי: "אני מאוד מאוכזב, קודם כל מעצמי. אני חושב שיכולתי לעשות יותר. קרו דברים שבאמת לא תלויים רק במאמן. היו פה דברים שקשה מאוד להישאר איתם בליגה. משהו שמאוד הפריע לי לעשות את מה שרציתי כשבאתי לפה. לא יכולתי להביא אף שחקן. הפתיחה שלי הייתה מצוינת, ואז עברנו דברים קשים שהיה לנו קשה להתאושש מהם. יש פה הרכב טוב, אבל חסר ניסיון ועוד דברים קטנים שהיו עוזרים לנו להישאר. אני חושב שגם הפועל פתח תקוה צריכה לעשות שיעורי בית טובים, לבנות סגל טוב ולא לעשות תחלופה של 20 שחקנים. אני מאמין בזה".

על קאלה דרשלר, שהודח מהסגל אמר קורצקי: "הוא שחקן של הקבוצה, היום הוחלט לא להלביש אותו. מקצועי נטו".

על עתידו אמר המאמן: "נקשרתי למועדון בצורה אדירה. אם היה לנו את הטיפה החסרה הזו, אני מאמין שהיינו מצליחים. אני רוצה להישאר, אבל חשוב לי שבהנהלה יבינו שצריכה להיות פה קבוצה טובה, על פי הדרך שלי".

להפועל פתח תקוה יש סיכוי קלוש מאוד לשרוד/ברני ארדוב

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר: "הפסד אכזרי, בשורה התחתונה זה נכון, אבל לא תקבלו ממני שום כניעה או סיכומים. שום דבר עוד לא גמור, אמרתי את זה לשחקנים וצריך להילחם עד הרגע האחרון. בכדורגל קורים דברים, ואני מאמין שמה שצריך לקרות יקרה. עכשיו זה כבר לא תלוי בנו, זה נכון, אבל זה לא נגמר. אני חושב שצריך לשחק עד המחזור האחרון ונלך בניסיון לנצח אותו. אני מאמין שמה שצריך לקרות, יקרה לטובה. נפלנו דווקא בחלק החזק שלנו, בהגנה. חבל, אבל אין כניעה מהצד שלנו. זה יילך עד לרגע האחרון. אני מקווה שבשבוע הבא אשמח, שום דבר עוד לא גמור".

על מצבה של מכבי נתניה, שתוכל לעזור לאשדוד אם תנצח את הפועל עכו ביום שני: "זה מאוד טראגי מה שקורה שם, אבל שחקני כדורגל שעולים למגרש צריכים לעשות הכול כדי לנצח. כן משכורת, לא משכורת. ככה אני מאמין. בכל מקרה, מה שצריך לקרות גם יקרה".

שוער מ.ס אשדוד, אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
מרציאנו תופס את הראש, אשדוד בצרות צרורות/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully