וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור הסיום בפלייאוף התחתון: כל התרחישים במאבק נגד הירידה

הפועל פתח תקוה עלולה לרדת כבר ביום שני אם הפועל עכו לא תפסיד לנתניה. אשדוד שירדה מתחת לקו האדום חייבת נקודות נגד הפועל תל אביב, מה צריך לקרות בשביל שעכו והפועל חיפה ישרדו?

one

הדרמות בשני המשחקים שנערכו הערב (שבת) בקרבות התחתית, בנוסף לדחיית המשחק של הפועל עכו, סיבכו את ארבע המועמדות לירידה, כשהיחידה שיכולה לחייך במידה מסוימת היא הפועל חיפה, שעלתה מעל לקו האדום לראשונה מאז המחזור ה-28. אשדוד, מנגד, במקום שממנו יורדים ליגה בפעם הראשונה מאז נובמבר. במחזור הבא ישחקו כל הארבע נגד קבוצות שסיימו את העונה, ויקוו למידה של ספורטיביות מצדן.

המשחקים:

הפועל תל אביב – מ.ס אשדוד
הפועל עכו – בני סכנין
הפועל חיפה – מכבי נתניה
הפועל פתח תקוה – הפועל רעננה

seperator

עוד לפני השבת הבאה, למשחק של הפועל עכו מול נתניה ביום שני יכולה להיות משמעות גדולה מאוד: תיקו יוריד את הפועל פתח תקוה, וניצחון עכואי יבטיח לה הישארות. הפסד של עכו ישאיר את שני הכרטיסים ללאומית פתוחים ופתח תקוה תתפלל להפרש גדול לטובת נתניה.

גם אם עכו תפסיד, ניצחון שלה מול סכנין ישאיר אותה בליגה, ותיקו ייאלץ אותה להתפלל לעזרה מהפועל תל אביב, שתארח את אשדוד. לאשדוד יש הפרש שערים 18-, אך לא ניתן עדיין לדעת מה יהיה הפרש של עכו: אם היא תפסיד, היא תפתח את המחזור בהפרש של 17- לכל היותר.

הפועל חיפה, ששוב ביצעה מהפך בדרך לניצחון, תלויה רק בעצמה: ניצחון שלה על נתניה בסמי עופר יבטיח לה הישארות. תיקו עלול שלא להספיק לה, מכיוון שהפרש השערים שלה הוא הגרוע ביותר מבין כל הארבע, 22-, ואם אשדוד תנצח בבלומפילד היא תעקוף אותה.

הפועל פתח תקוה, אם עדיין לא תצא מתמונת ההישארות, חייבת לנצח ולקוות לניצחון רב שערים של סכנין על עכו, ולאובדן נקודות של אשדוד. אך, כאמור, היא עלולה לרדת כבר ביום שני, מול הטלוויזיה.

שחקני הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס, לירן סרדל, יובל שבתאי. ברני ארדוב
ניצחון בית יהיה שווה חגיגה גדולה. הפועל חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully