וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר סטויקוביץ': "סיכוי קטן שאשאר במכבי חיפה"

השוער הסרבי התראיין בארצו והבהיר: "יש לי חוזה עד 2017, אבל אני מאמין שאמצא מועדון אחר בקיץ". לאחר פרסום דבריו בישראל, הוציא הודעה: "לא דיברתי על עזיבה, זו דעתו של העיתונאי"

one

במכבי חיפה מודעים לאפשרות הסבירה שוולדימיר סטויקוביץ' יעזוב את הקבוצה בקיץ, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט. סוכניו של השוער מחפשים לו קבוצה באירופה, והיום (רביעי) הבהיר סטויקוביץ' בראיון לתקשורת הסרבית כי הוא צפוי להיפרד מהירוקים אחרי עונה אחת בלבד.

הבלוג של איציק יצחקי על סוגיית ולדימיר סטויקוביץ'

לידיעה הראשונית על כוונת סטויקוביץ' לעזוב

בחיפה חוששים מעזיבה אפשרית של סטויקוביץ'

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ניב אהרונסון
לקראת פרידה. ולדייר סטויקוביץ'/ניב אהרונסון

"למרות שיש לי חוזה עד 2017, יש סיכוי קטן שאשאר בישראל", אמר סטויקוביץ' לעיתון 'ספורט'. "אני אמצא מועדון אחר ביוני. באי הבריטי? זו גם אפשרות. אומרים שאני השוער הטוב בישראל? אני חושב שהמחמאות מגיעות לי, בכל הצניעות".

על מצבה של מכבי חיפה אמר: "הפחתנו את כמות הספיגות וננסה להמשיך כך כדי להשיג את המקום הרביעי. היריבה העירונית שלנו הפועל חיפה נלחמת על הישרדות ונמצאת בפלייאוף התחתון, אחרי שניצחנו אותה פעמיים. נתנו פייט למכבי תל אביב שתהיה האלופה, אבל מול קרית שמונה יכולנו גם לספוג שלושה שערים. אם ננצח את בית"ר נוכל להגיע לאירופה".

לאחר פרסום הדברים בישראל, הגיב סטויקוביץ':" אכן התראיינתי בסרביה על הנבחרת. לקראת סיום הראיון נשאלתי בנוגע למכבי חיפה והדבר היחיד שאמרתי שאני מפוקס ומרוכז במשימה שלנו להגיע לאירופה בעונה הבאה. לא אמרתי דבר על עזיבת הקבוצה. זו דעתו בלבד של העיתונאי וחלוטין לא דבר שנאמר על ידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully