וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה: "מאז עזיבת המאמן, סטויקוביץ' במצב רוח ירוד"

5.1.2015 / 16:18

שוער מכבי חיפה יעזוב בתום העונה? רק השבוע הודה בתקשורת הסרבית: "כשהבנתי שסטנוייביץ' עזב, עברה עליי רכבת. רציתי לחזור לבלגרד, אבל אני ספורטאי". נשקלת מועמדותו של דן מורי, שלא פוסל חזרה לארץ

one

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי מאז עזיבת המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', השוער ולדימיר סטויקוביץ' נמצא במצב רוח ירוד. "מאותו רגע זה לא אותו סטויקוביץ' שאנחנו מכירים, משהו בו כבה", העיד שחקן בקבוצה. "הוא לקח את העזיבה של המאמן בצורה קשה, קשה מאוד אפילו. צריך להיות הוגנים, הוא עובד קשה באימונים, אבל משהו במצב הרוח שלו השתנה. הוא כאילו פחות רוצה להיות כאן, למרות שמעולם לא דיבר על עזיבה".

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הרגשתי כאילו רכבת דוהרת עוברת עליו". ולדימיר סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה טוענים כי אין כל שינוי במעמדו של השוער, אבל לא מן הנמנע שההתקשרות עמו תסתיים עד תום העונה. אחת הסיבות: סטויקוביץ' רוצה לסיים את הקריירה בפרטיזן בלגרד, ואף הצהיר על כך לא אחת בעבר. אגב, למרות שרוב השחקנים מניחים שמדובר בשוער יציב בהרבה מבויאן שראנוב ששיחק כאן בעונה שעברה, חלקם סבור שהשוער "עדיין לא הביא לקבוצה נקודות העונה. הוא מצוין במשחק הגובה, אבל לוקה בכל הקשור למשחק הקרקע".

בראיון שקיים שלשום בתקשורת הסרבית, סטויקוביץ' התייחס לעזיבת סטנוייביץ' והודה כי היה לו קשה מאוד עם ההחלטה. "הגעתי למכבי חיפה בזכות סטנוייביץ'. הכרתי את המנטליות והאנרגיה שלו, ובאמת האמנתי שהוא מסוגל לעשות כאן משהו גדול. השאיפות היו אליפות", אמר השוער וירה: "כשהבנתי שההתפטרות היא סופית, הרגשתי כאילו עברה עליי רכבת דוהרת. רציתי לארוז, לעזוב הכול, לשבת על מטוס ולחזור לבלגרד. אבל אני ספורטאי, נולדתי להיות ווינר".

בשלב הזה, חיפה מחפשת לצרף שני זרים ולשחרר אחד, כנראה מיצ'ל. בלבול רוצה קשר אחורי זר, ושחקן זר נוסף בעמדה אחרת בכפוף להחתמת חלוץ ישראלי. השם המועדף עליו הוא איתי שכטר, עסקה אותו שחר שוקל כעת לבצע והיא תלויה בעיקר בהתפשרות של שכטר על מרכיבי השכר. כמו כן, נשקלת אפשרות צירופו של הבלם דן מורי, שמשתייך לסגל של ויטסה ההולנדית ולא זוכה לדקות משחק. השחקן לא שולל חזרה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully