וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטויקוביץ' מתנדנד. ומה אחוזי ההצלחה של בלבול?

28.4.2015 / 8:15

הירוקים עדיין חוששים מעזיבת אפשרית של השוער. ביקורת במועדון למרות השיפור בהגנה: המאמן השיג רק חמישה אחוזי הצלחה יותר מקודמו סטנוייביץ'. תורג'מן לסכנין?

one

למכבי חיפה הייתה אתמול (שני) הזדמנות טובה לעלות למקום הרביעי, אבל שחקניו של מרקו בלבול שוב לא ניצלו את ההזדמנות שניתנה להם אך הפסידו 1:0 לקרית שמונה, ואם זה לא מספיק, בשבוע הבא אם באר שבע תפסיד בפתח תקוה, הקבוצה תצטרך לנסות ולמנוע ממכבי תל אביב לחגוג אליפות בסמי עופר. במועדון לא היו מרוצים, בלשון המעטה, מהמשחק אתמול. בעידן של בלבול כמאמן הקבוצה רשמה שיפור משמעותי בחלק האחורי עם ההצטרפות של פאס, ידין וקמארה, אבל בכל הנוגע לאחוזים, הירוקים רשמו שיפור מזערי. בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ' חיפה רשמה 42.2 אחוזי הצלחה בלבד, בתקופה של בלבול, עם סגל משופר, 47.91 אחוז. למעשה, ההבדל העיקרי בין המאמנים עומד על ניצחון אחד. רוני לוי עדיין המועמד המוביל להחליפו.

"לא יכול להיות שנסיים מחצית שלמה בלי לבעוט לשער עם כל כך הרבה כשרון בחלק הקדמי. אנחנו מצליחים להניע כדור על השליש האחרון, ושם משהו נתקע", סיכם זאת היטב אחד השחקנים והוסיף: "ניתן פייט נגד מכבי תל אביב מול איצטדיון מלא, אבל המשחק שיקבע יותר יהיה בעוד שבועיים - בטדי". במועדון מצפים מאיתי שכטר שיחזור להבקיע לאחר ששוב לא מצא את הרשת אתמול. חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי הם לא מבינים מדוע רובן ראיוס, שנראה פעיל בחלק הקדמי בשני המשחקים האחרונים, לא משחק יותר. הסיבה לכך היא התרומה שלו למשחק ההגנה. עידן ורד השלים אתמול 90 דקות אחרי יותר משלושה חודשים, ובהתאם לכך הוא מתכוון לבדוק בקרוב מאוד אופציות מעבר לים. במכבי חיפה עדיין לא נפגשו עימו לגבי הארכת חוזה ומתכננים לערוך פגישה ראשונה בעניין סמוך לסיום העונה, בתקווה שעד אז ורד לא ימצא קבוצה באירופה. עם אייל משומר תיערך פגישה בכל מקרה.

בלבול: "עשינו שינוי מאז שהגעתי. נקודה הייתה משקפת"

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. ג'יני
ההבדל בינו לבין סטנוייביץ' עומד על ניצחון אחד בלבד. מרקו בלבול/ג'יני

בחיפה עדיין מקווים שולדימיר סטויקוביץ' יישאר. כזכור, לאחרונה דיווחנו כי ייתכן שיעזוב, ונראה כי סוכניו של השחקן כבר מחפשים לו קבוצה באירופה. אם זה יקרה, חיפה תנסה להחתים שוער אחר, אבל רק ברמת נבחרת. אופיר מרציאנו ואריאל הרוש יילקחו בחשבון במקרה כזה. גורם בקבוצה אמר: "סטויקוביץ' עובר קבוצה מדי עונה, אבל עד שלא יבקש לעזוב, לא ניגע בסוגיה הזאת".

ומה עוד לגבי העונה הבאה? אלון תורג'מן לא נכלל בסגל הקבוצה אתמול, ונראה כי הוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה יחד עם ויאם עמאשה. בני סכנין רוצה תנסה להחתים אחד מהם, את תורג'מן היא תוכל להשאיל במסגרת עסקת אברהם פאס, שלא נראה שתהיה מניעה מלהשאירו גם אחרי מינוי המאמן הבא. חיפה וסכנין עדיין לא סיכמו דבר לגבי מעברו של הבלם הספרדי, ולפחות כרגע ג'אבר עטאא לא אמור להיכלל בעסקה כזאת. סכנין עשויה לדרוש גם את דקל קינן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, אם כי במקרה שלו לא בטוח שהיא תוכל לעמוד בשכרו.

מוחמד קמארה ייעדר מול מכבי תל אביב, ומיצ'ל צפוי לפתוח במקומו. גוסטבו בוקולי, שאמור להודיע על פרישה, לא בתוכניות כרגע. אלעד גבאי יחזור לסגל ובלבול יבחר האם להחזיר אותו להרכב. אייל משומר שחזר להרכב אחרי שלושה וחצי חודשים אמר: "צריך לדעת להשתפר ולדעת להגיע מוכנים יותר למשחקים הבאים. עברתי תקופה קשה. חיכיתי להזדמנות. אני צריך לבוא מרוכז, עם מחויבות גדולה. ידעתי שאין לי כושר משחק והייתי צריך לווסת את הכוחות שלי בצורה טובה. חבל שהפסדנו, אבל זה הכדורגל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ'. ברני ארדוב
אם יעזוב, מרציאנו והרוש יילקחו בחשבון. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully