וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: " חותמת לעונה נהדרת". בלבול: "עשינו שינוי גדול מאז שהגעתי"

מאמן עירוני קרית שמונה נשם לרווחה לאחר ה-0:1 על מכבי חיפה: "ניצחון חשוב, הבטחנו מעשית את המקום השלישי". מאמן הירוקים: "נקודה הייתה משקפת". משומר: "הייתה תקופה לא קלה עבורי"

one
שחקן עירוני קרית שמונה, רוג'רס קולה, חוגג. ג'יני
ניצחון חשוב לעירוני קרית שמונה. רוג'רס קולה חוגג/ג'יני

זה היה קשה ומייגע מבחינתה, אך בסופו של דבר עירוני קרית שמונה הצליחה לנצח הערב (שני) בביתה 0:1 את מכבי חיפה ולהיצמד להפועל באר שבע במקום השני בטבלת ליגת העל. מנגד, הירוקים פספסו הזדמנות להיצמד לבית"ר ירושלים הרביעית והם מתרחקים מאירופה.

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר, סיכם בשמחה: "ניצחון מאוד קשה, היה לנו מזל בסוף, אבל זו חותמת לעונה נהדרת. הבטחנו מעשית את המקום השלישי לפחות, שזה מקום שמוביל לאירופה. עכשיו המטרה היא המקום השני. היה לנו משבר גדול עם ארבעה הפסדים רצופים ולא ניצחנו המון זמן בבית. בשלושת המשחקים האחרונים לפני זה היינו בקו עלייה והניצחון הזה הגיע בזמן טוב. החבר'ה פה נותנים מעצמם 200 אחוז ואני רק יכול להצדיע להם. עוד לא נסכם את העונה כי יש עוד חמישה משחקים קשים, אבל זה ניצחון מתוק".

בכר הוסיף: "כל התקופה הפחות טובה, משחק ההגנה היה פחות אגרסיבי ומחויב ובלי זה, לקבוצה שלנו קשה לנצח. גם במשחק הקודם התקשנו מול חיפה, שהיא קבוצה חזקה. אמרתי לשחקנים שאם ניתן הכול, זה יסתדר ואנחנו רוצים לתת עוד פוש אחד כדי לסיים עונה פנטסטית בצורה טובה עוד יותר".

השוער גיא חיימוב נשאל על הפוסט שפרסמו שחקנים במכבי חיפה ובו נכתב "בדרך לאירופה עוברים בקרית שמונה": "זה לא הלהיט, רק נתן לנו מוטיבציה. כולם נתנו את הלב וזה היה ניצחון חשוב מאוד. נפגוש בשבוע הבא את בית"ר, קבוצה מצוינת בפורמה טובה, אבל נבוא לנצח".

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. ג'יני
"רוצים את המקום השני". ברק בכר/ג'יני

המאמן המפסיד, מרקו בלבול, אמר: "במחצית הראשונה לא היינו שקטים ולא הנענו טוב את הכדור. את המחצית השנייה פתחנו טוב והגענו לשני מצבים טובים. נקודה הייתה משקפת. מאז שהגעתי, עשינו שינוי גדול. התחלנו את הפלייאוף במינוס שש במאבק על אירופה והיום אנחנו במינוס שלוש. כמובן שאני די מאוכזב מההפסד, אבל לבוא לקרית שמונה, שנאבקת על המקום השני והיא גורם משמעותי בצמרת, זה משחק קשה".

בלבול המשיך: "ב-0:0 בדיוק עמדתי לעשות את החילוף וזו הייתה ההזדמנות היחידה שלהם במחצית השנייה. אמרנו בתחילת הפלייאוף שיהיה קשה כי כל שש הקבוצות נלחמות על ארבעת המקומות הראשונים. המשחקים קשים ואינטנסיביים מאוד ואנחנו מסתכלים רק על זה שלקראת הפיניש צריך להמשיך ולהשתפר ביכולת שלנו. אין משחקים קלים, קל וחומר נגד מכבי תל אביב, אבל גם לשם נבוא ונרצה לנצח".

אייל משומר הוסיף: "לא שיחקנו כל כך טוב. היו חלקים טובים והיו כאלה שפחות. לא היינו יציבים ונצטרך להשתפר כדי להגיע למקום באירופה. כיף לחזור להרכב. הייתה תקופה לא קלה עבורי כי לא שיחקתי, בנבחרת ובקבוצה. אבל בתור מקצוען צריך להתמודד עם דברים כאלה. המשכתי לעבוד קשה ולחכות להזדמנות. היום קיבלתי אותה. לא ידעתי בדיוק מה הסיבה לספסול, מקצועית או משהו אחר. לא רציתי להתעסק בזה יותר מדי, רק להמשיך לעבוד קשה. אני חושב שאפשר לסיים במקום הרביעי, יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים ודברים צריכים להתחבר יותר, לא כמו היום. צריך לבוא מוכנים יותר למשחקים הבאים. אני מסיים חוזה ואחרי תשע שנים במועדון, אני כמובן רוצה להמשיך. זה כמו בית מבחינתי, אני אוהב את הקהל וכל מה שמסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully