וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו לשחקנים: "אתם חייבים להיות הרבה יותר מחויבים ומלאי תשוקה"

30.4.2015 / 8:09

מאמן מכבי תל אביב לא חסך בביקורת בחדר ההלבשה: "אם לא נחזור לשחק בהתלהבות ובמסירות, לא נוכל לעמוד במשימות שלנו". קרלוס: "השער המהיר שכבשנו הוציא אותנו קצת מהמשחק. היינו בטוחים שיהיה לנו קל"

one

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, לא חסך ביקורת משחקניו, ומיד לאחר משחק הניצחון בחצי הגמר על מכבי אחי נצרת והעלייה לגמר גביע המדינה הוא אמר להם בחדר ההלבשה את מה שהוא חש לאורך כל 90 הדקות. "זה לא הכדורגל שמכבי תל אביב צריכה להציג", אמר פאקו לשחקנים בכעס. "דווקא בתקופה הזו אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מחוייבים ומלאי תשוקה. שום דבר לא סגור העונה הזו, ואם לא נחזור לשחק בהתלהבות ובמסירות, לא נוכל לעמוד במשימות שלנו. יש לנו עוד מעט זמן ודווקא עכשיו אנחנו צריכים להיות הכי טובים".

מכבי תל אביב העפילה לגמר גביע המדינה בכדורגל

פאקו: "לא מרוצה, זו לא הדרך בה מכבי תל אביב רוצה לשחק"

אורן יוסיפוביץ' התאכזב מחצאי הגמר בטדי

פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את מה שראה. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

מאוחר יותר ביציאה מטדי מול כלי התקשורת, אמר הבאסקי בין היתר: "הלכנו לישון אחרי השער שכבשנו וזו הייתה המחצית הראשונה הכי גרועה שלנו לאורך כל העונה. אני צריך לשאול את עצמי למה זה קרה לנו היום במשחק חצי גמר גביע בו היינו יכולים לקלקל הכל. במשחק אחד היינו יכולים להרוס הכול ואני צריך למצוא את התשובות כי זו לא מכבי תל אביב שאני רוצה לראות. פתחנו את הפלייאוף מצוין והיינו בכושר נפלא והיום היינו ביום גרוע מאוד. עם ההופעה הזו, לא נזכה בגביע המדינה מול הפועל באר שבע".

פאקו הוסיף: "אי אפשר להיראות כך, כשאתה רגע לפני הסטוריה". המאמן שבדרך כלל מספר בפתיחות מה אמר לשחקניו בסיום המשחק, סירב הפעם לשתף את התקשורת בדברים שהטיח בשחקנים. כשנשאל האם היה מחליף את כל האחד עשר בהפסקה, אם היה יכול, ביקש לא לצאת מפרופורציות. "היו מספיק שחקנים שהגיע להם להישאר למחצית השנייה ואני לא חושב שהיה מקום להחליף את כל השחקנים בהפסקה, אם הייתי יכול. את עדן בן בסט הוצאתי בהפסקה, כי חשבתי שזה מהלך שיכול לעזור לנו בהמשך".

באשר להחלטתו להשאיר מחוץ לסגל את דור מיכה, אמר פאקו: "יש לנו סגל גדול ויש בו שחקנים שמגיע להם לשחק כמו גאל מרגוליס. הוא עובד כל השנה. הוא מקצוען והוא עבר תקופה קשה ורציתי שהוא יקבל הערכה ממני ומבחינתי היה לו משחק טוב היום". בכל הקשור לחילופים שהוא עושה ולעובדה שהוא מנסה בגביע המדינה לתת לשחקנים נוספים הזדמנות, אמר פאקו: "אין כאן שום זלזול מצדי. על המגרש היום היו שחקנים עם מספיק כשרון ומספיק ניסיון כדי להביס את היריבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, מול שחקן מכבי אחי נצרת, אמג'ד סלימאן. קובי אליהו
"לא משפיעה עלי העובדה שמכבי לא הודיעה לי על עתידי. אני מפוקס לגמרי במשחקים וזה לא משפיע עלי". קרלוס גרסיה/קובי אליהו

קרלוס גרסיה חגג אתמול יום הולדת 31, אבל הפנים שלו לא היו מאושרות: "אנחנו שמחים שאנחנו בגמר, אבל לא שמחים על הדרך בה עשינו זאת", אמר הבלם. "היה לנו משחק רע מאוד. אתה תמיד עולה למשחק וחולם להבקיע בהתחלה, אבל היום השער המהיר שכבשנו הוציא אותנו קצת מהמשחק. היינו בטוחים שיהיה לנו קל, אבל לא היינו טובים. חשוב לנו לזכות באליפות נוספת וחשוב לנו לזכות בגביע אחרי עשר שנים. אנחנו ננסה לעשות זאת".

במהלך המחצית הראשונה נראה גרסיה צועק על שחקנים כדי להעיר אותם. "לא פחדתי משוויון, כמו שהרגשתי שאני צריך להעיר לשחקנים. צעקתי כי האיצטדיון היה כמעט מלא והייתי חייב שהשחקנים ישמעו אותי. אני לא הכי שמח הערב למרות יום ההולדת שלי, למרות שאני חותם בכל עונה להעפיל לגמר הגביע ביום ההולדת שלי".

על כך שמכבי טרם הבהירה לו האם הוא נשאר, אמר הבלם: "לא משפיעה עלי העובדה שמכבי לא הודיעה לי על עתידי. אני מפוקס לגמרי במשחקים וזה לא משפיע עלי. הדבר היחיד שקצת מפריע הוא שאתה לא יכול לתכנן את העתיד של המשפחה עם בית הספר לילדים. אלה פרטים קטנים וחשובים, אבל זה הכדורגל ואנחנו צריכים להיות מורגלים לרגעים האלה גם".

גאל מרגוליס מכבי תל אביב מול שי מימון אחי נצרת. ברני ארדוב
"אני מקווה לשחק יותר". גאל מרגוליס/ברני ארדוב

אחד הבודדים שקיבל מחמאות מפאקו היה גאל מרגוליס. הקשר חיכה הרבה זמן להזדמנות, אבל גם הוא היה שותף לשיעמומון בטדי. "היריבה הייתה קשה מאוד", התגונן מרגוליס. "יריבה עיקשת שסגרה אותנו במחצית הראשונה טוב מאוד. במחצית השנייה הצלחנו לשחק יותר טוב והבקענו עוד שני שערים. בסופו של דבר עלינו לגמר ואני מקווה שיהיה בסדר".

על עצמו אמר מרגוליס: "היה לי מאוד קשה לשחק אחרי תקופה מאוד ארוכה שבה לא שיחקתי. היה חסר לי קצת אוויר והייתה חלודה שהצטברה. נתתי את כל מה שיכולתי ואני שמח שהמאמן נתן לי את ההזדמנות. זו עונה אישית מאוד לא פשוטה. יש תקופות שבהן אני לא משחק בכלל. אני מקווה לשחק יותר. להיות מושאל זה משהו שתמיד צריך לקחת בחשבון. אני אראה מה קורה בקיץ ואני אחליט מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully