וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "לא מרוצה, זו לא הדרך בה מכבי תל אביב רוצה לשחק"

29.4.2015 / 22:40

מכבי תל אביב דילגה לגמר גביע המדינה, מאמנה הודה: "ברוב המשחקים אנחנו משחקים טוב, היום לא היינו עצמנו". יחזקאל על הטקס לבשארה: "הטיימינג לא מתאים, לא יכול לדבר על זה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא הרשימה יתר על המידה, אך עשתה הערב (רביעי) צעד גדול נוסף אל עבר טרבל היסטורי כשגברה בחצי גמר גביע המדינה 0:3 על מכבי אחי נצרת. ערן זהבי כבש כבר בדקה השנייה, ראדה פריצה הכפיל בדקה ה-82 וניקולה מיטרוביץ' חתם עם הקפצה נפלאה בדקה ה-88. בגמר היא תפגוש את הפועל באר שבע, המשחק יתקיים ב-20 במאי באצטדיון העירוני בחיפה.

המאמן פאקו אייסטרן אמר בסיום: "העבודה שלי היא לא רק לזכות בתארים או להוביל את הטבלה, אלא לשחק כדורגל טוב והיום אנחנו לא יכולים להיות מרוצים. ברוב המשחקים אנחנו משחקים טוב, אבל היום לא היינו עצמנו. זו לא הדרך בה מכבי תל אביב רוצה לשחק. הרוטציה בהרכב? יש לנו סגל גדול ומי ששיחק היום שיחק בגלל שמגיע לו לפתוח. לגאל מרגוליס יש עתיד בקבוצה, הוא עובד קשה באימונים גם כשלא קל".

ערן זהבי: "10-15 דקות ראשונות נראנו טוב. אולי השער המוקדם נתן לנו הרגשה שזה קל מדי. הם הקשו עלינו, אבל כששיחקנו כמו שאנחנו יודעים ראו הבדלי רמות גבוהים. כשמשחקים מול יריבה יותר טובה הרמה אוטומטית עולה. נגד באר שבע הרמה שלנו תהיה הרבה יותר גבוהה, אחרת לא נזכה. בא היום הרבה קהל ואני חושב שאולי הוא הולך הביתה קצת מאוכזב. אני לא רוצה להתייחס להרכב. כל מי שבמכבי תל אביב יכול לפתוח".

פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את היכולת של קבוצתו. פאקו/ברני ארדוב

מנגד, ניסן יחזקאל התגאה בשחקניו: "היו לנו מספר מצבים, עמדנו לא רע. בסופו של דבר האיכות והקצב של מכבי תל אביב ב-20 הדקות האחרונות הכריעו אותנו, זו קבוצה בעלת כושר גופני שאי אפשר לעמוד מולו. 0:3 לא שיקף, אבל הגיע למכבי לנצח. גרמנו להם קצת להוריד רגל מהגז כי שיחקנו ללא רגשי נחיתות, כמו קבוצה שרוצה לנצח. הגענו למספר מצבים, אחד מהם היה צריך להיכנס, אבל פערי האיכות כל כך עצומים שאי אפשר להגיד שנשדדנו או שמכבי גנבה את המשחק.

על הטקס לעזמי בשארה שנערך מוקדם יותר היום אמר המאמן המפסיד: "לא נוח לי לדבר על זה. אנחנו לא ידענו מזה כלום, רק מהתקשורת. להגיד שזה בסדר? לא יודע. הטיימינג לא מתאים, אבל קשה לי לדבר על זה. אני לא יכול להתערב בזה, זה לא עניין שלי".

מנכ"ל אחמד חילו אמר על הטקס: "אנחנו במגזר אוהבים לתת כבוד, ואם אנחנו רוצים לעשות טקס, צריך לעשות טקס כמו שצריך. אם היינו עושים טקס ולא היו שואלים עליו, זה לא טוב. התכוונו לעשות את זה בשביל להגיד תודה אמיתית, כל הכסף שקיבלנו מקטאר מאושר בבקרה התקציבית, מאושר בהתאחדות, מאושר במשרד האוצר. אין שום דבר לא תקין בזה. אנחנו קבוצה ישראלית לכל דבר, אבל חיכינו לעזרה הזאת, והיה צריך להחזיר לחבר'ה שתרמו לנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מכבי אחי נצרת, ניסן יחזקאל. קובי אליהו
גם הוא לא ממש אהב את הטקס. ניסן יחזקאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully